pffff het laat me ook niet los zeg… zijn zoon was hem alles, hij wasn og al een losbol, dus mijn baas was blij dat hij nu doordeweeks op een schip zat!! en dan dit
kan ik me voorstellen
kende je die zoon zelf??
maar alleen al het gevoel dat je baas en zijn vrouw zo´n verdriet hebben doet al pijn
ja ik kende hem wel , kwam regelmatig in de winkel bijons… volgens mij komt het ook in hart van nederland vanavond
Man te water na explosie werkschip
Publicatie: 26/02/09 14:45 Laatst gewijzigd: 26/02/09 16:45 Bij een explosie op een werkschip in de Nederrijn bij Wijk bij Duurstede zijn een 18-jarige man en een 26-jarige man gewond geraakt.
Een van de mannen sloeg overboord na de explosie en was zoek. De politie startte een uitgebreide zoekactie. Uiteindelijk werd de man gevonden door een binnenvaartschipper. De brandweer kon het slachtoffer uiteindelijk uit het water halen. De mannen pleegden op het moment van het ongeluk onderhoud aan de betonnen boeien in het water. Hoe de explosie is ontstaan is nog niet bekend. de recherche doet daar nog technisch onderzoek naar.
en die zoon was de jongen die kwijt is??
ja en hij is gereanimeerd!! maar hij zal denk ik erg lang in het water hebben gelegen
de grootste nachtmerrie voor een ouder lijkt me
ja ik heb mijn meiden even flink geknuffeld net
krijg net smsje dat hij overleden is
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Oes dikke :hug: :hug: :hug: :hug:
Ben er straks even weer. :-*
Hoi Jannigje,jij ook weer eens hier?
Hoe is het met je moeheid?
@schoen wrote:
Hoi Jannigje,jij ook weer eens hier?erg moe
Hoe is het met je moeheid?

en ja ik ben er ook even :mrgreen:
ik ben er misschien over een uurtje, is wie is de mol kijken
okidoki :-*
owkido Oes :-*
Nog steeds moe Jannigje :think: :think: :think:
Slaap je wel voldoende? Of houdt Marco je wakker :lol:
@schoen wrote:
owkido Oes :-*ik slaap op het moment best veel. En nee Marco houdt me niet wakker
Slaap je wel voldoende? Of houdt Marco je wakker :lol:

@Jannigje wrote:
@schoen wrote:owkido Oes :-*ik slaap op het moment best veel. En nee Marco houdt me niet wakker
Slaap je wel voldoende? Of houdt Marco je wakker :lol:Daar ben ik ook niet fit genoeg voor op het moment
zou je misschien toch?..Of niet?
Spannend in ieder geval weer.
heb je zelf enig idee hoe het komt? teveel hooi op je vork misschien?
Hoe is het met Stein? wanneer mocht je met hem op pad naar het ziekenhuis?