Sofa still turbo time

Snap het ook niet! :think:

hoe is het met jullie bietje?

Goed maar Broes was maandag ziek (hoofdpijn en 40°C) en gisteren en vandaag zijn Senne en Cas ziek (39°C) en Cas stinkt uit zijn mondje en ik denk dus ook wat keelpijn, daar klaagde Broes maandag ook wat van…

Leuke vakantie! :liar: :wall:

En bij jullie?

nou inderdaad, wat een ziekenboeg zeg!

Krijg ik vandaag een verwelkomingsbrief voor Senne van de school met een aftelkalender die hij kan inkleuren, hij wordt maandag verwacht in zijn klasje! :shock: :think:

En ik die dacht dat hij pas na de paasvakantie mocht starten aangezien hij pas op 13 maart 2,5 jaar wordt (dan mogen ze wettelijk pas nà een vakantie instappen dus de eerstvolgende was de paasvakantie).

Dus kwam erg onverwachts maar ik vind het wel leuk dus dat wordt deze week nog zoeken naar een leuk boekentasje! 8)

oh wat spannend zeg!!!wat worden ze dan groot he

Ja het zal rustig worden in huis!! :o

Maar ik doe hem nog maar halve dagen hoor, zal wel zien wat hij zelf aan kan…

Ik wilde een boekentasje van mickey mouse maar dat ging de paashaas normaal brengen, daar gaat mijn paasidee dus! :eh: :lol:

haha vervroegde paashaas!!

Tja … :think: :mrgreen:

Maar hoe gaat het nu met jullie, je zei nog niets?

goed hoor, melissa heeft nu een bril en het lijkt wel iets te verbeteren, vrijdagmorgen weer naar ziekenhuis, toch erover hebben om de medicatie te stoppen wantd ie zit me nog steeds niet lekker

FEnna is erg ondeugend!! kijk maar eens in het SF paar fotos van die ondeugd neergezet!! heb er onwijs veel werk mee

Succes vrijdag! :thumbup: :-*

Ik piep even in 't showforum! :inlove:

ik ga zo mijn bedje opzoeken

bianca is ook al een tijdje niet meer geweest of wel :think:

Weet ik niet, ik ben zelf al een paar dagen niet meer langs geweest, nu met de vakantie en mijn zieke jongens!

Wat een lekkere bijtbillen heeft ze!! :lol: :inlove:

Ik ga ook zo slapen! :-*

ja dikke spekbillen!! maar zo staat ze dus heel vaak he, gaat ze even een tijdje op de kop staan :roll:

Hahaha zo grappig! :lol: :inlove: