zo even heerijk gewandeld, lekker weer om te wandelen zeg!!
lekker weer, waar hier niet hoor
nou geen zon of zo , maar wel droog en niet al te koud
Hier ook geen zon!
Maar nu ga ik er echt vandoor!
okidoki doei doei
HOI HOI
Ben terug van ziekenhuis en heb nu een 24uurs bloeddrukmeet kastje om. Zal bij bijzonderheden zetten dat ik nu kok Eens kijken of het erg intensief is dat kokken of juist ontspanning? :lol:
Alleen het wordt allemaal geregistreert en ik kan niet zien hoe de bloeddruk is. Het ding pompt elke 20 minuten op. pffffffffffffffffff heb er nu al een lam gevoelv an in mijn arm :thumbdown: :thumbdown:
Vanacht doet die het elk uur,nou van slapen komt weinig denk ik :thumbdown:
nee dat zal vast niet erg lekker zijn vannacht zo’n ding om!! maar dan ga je toch andere dingen doen :mrgreen:
@oessie wrote:
nee dat zal vast niet erg lekker zijn vannacht zo’n ding om!! maar dan ga je toch andere dingen doen :mrgreen:
maar heb zo`n kastje om mijn buik hangen en een draad van boven naar beneden ertussen hangen :shock: :shock:
En daarbij met die bezigheden zal de bloeddruk wel helemaal stijgen :mrgreen:
haha ja dat denk ik ook wel!!
even bij mijn vlees kijken
owkee
ga even kijken waar ik bloemen kan bestellen die door de brievenbus gaan
tot zo
gaat goed met mijn vlees haha, ben draadjesvlees aan het maken, maar meestal mislukt dat
@schoen wrote:
HOI HOI
Ben terug van ziekenhuis en heb nu een 24uurs bloeddrukmeet kastje om. Zal bij bijzonderheden zetten dat ik nu kokEens kijken of het erg intensief is dat kokken of juist ontspanning? :lol:
Alleen het wordt allemaal geregistreert en ik kan niet zien hoe de bloeddruk is. Het ding pompt elke 20 minuten op. pffffffffffffffffff heb er nu al een lam gevoelv an in mijn arm :thumbdown: :thumbdown:
waarom moet je zo’n kastje?
hoi iedereen
bloemen door de brievenbus :think:
@Karin1981 wrote:
@schoen wrote:HOI HOI
Ben terug van ziekenhuis en heb nu een 24uurs bloeddrukmeet kastje om. Zal bij bijzonderheden zetten dat ik nu kokEens kijken of het erg intensief is dat kokken of juist ontspanning? :lol:
waarom moet je zo’n kastje?
hoi iedereen
Toen ik voor deperatie een hartfilm en echo kreeg zagen ze wat afwijkingen. Tja dat doelde dus op een te hoge bloeddruk. Maar dat heb ik al vanaf mijn 16de (zit in de familie) ben toen de malle molen al ingeweest en is niks uitgekomen.
Maar goed ik slik tabletten en dat gaat goed. Maar in dit ziekenhuis wilde de cardioloog dit verder onderzoeken. Dus vandaar.
Neem niet aan dat er verdere onderzoeken volgen,maar vast een verhoging van de medicijnen en dan steeds weer controles.
We zullen eht volgende week horen.
Morgen weer bloedprikken en dan zijn alle uitslagen weer binnen :mrgreen:
spannend schoen
@oessie wrote:
bloemen door de brievenbus :think:
kan je bestllen oa bij de tnt,maar ook meerdere site`s te vinden.
Mijn vriendin en daarvan de neef is gisteren verongelukt :kaars:
En ik wilde dus even een witte roos laten sturen met een kaart erbij.
Heb ik vaker gedaan en alleen maar leuke reacties.
Hoe is het met I.van? Nog weer benauwd geweest?
Hoe is het met jou meiden Oes?
Ga even een appeltje schillen,ben er zo weer met 4 stukken appel
schoen wat erg dat hij verongelukt is zeg