Sofa still turbo time

zo de was is ook weer ogevouwen :dance:

hoi

Yara psz en Thije plat en mamma kokken :mrgreen:

goed bezig oes!!

hoe shoe lekker gewerkt?

ja lekker en ook vergadering gehad van 10 tot 12 :roll: :roll: :roll:

Hoe is ie daar Sophie? Nog druk op werk?

Saaie vergadering gehad las ik :thumbdown:

hey schoen!!

ja was best saai

soms als het zonnetje dan schijnt dan dut ik in hahahahaha!!!

maar ja nu nog even paar uurtjes en dan mag ik ook naar huis!!

jij nog wat doen vanmiddag?

nog even volhouden sophie!! ik moet zaterdag weer werken

hoi Oes

vanmiddag alleen even paar boodschappen halen op de fiets. Auto staat bij garage. Hij ging niet harder meer dan 70 en voordat je eens bij de 70 was :wall: :wall: :wall: Heb er nu een leenauto staan,want moest vanmorgen werken :wink: Maar wat een gammel klein bakkie. Vond het doodeng in die auto. Geen stuurbekrachtiging erop en zou zowat al ons hek van de benen jagen hier voor het huis :oops: :oops:

Hoop dat ze zo wel keer bellen dat die klaar is.

Verder de beoel beetje aan kanten maken boven en verders doe ik niet zoveel vandaag.

Morgen naar ziekenhuis voor dat 24uurs bloeddrukkastje ophalen en aansluiten. pffffffffffffffffffff zal moeilijk slapen worden met dat ding om je arm die elk half uur opmeet :think:

balen van je auto schoen!! hoop dat die gauw weer klaar is

En niet al teveel kosten hoop ik.

Hij is in augustus gekeurd en waren best een smak geld kwijt en ondertussen is die al weer twee keer heen geweest voor iets. En dat Iets is ook altijd weer duur :wall: :wall: :wall:

tijd voor een nieuwe

ik heb dat ook een keer gehad

was iets met de boogie shoe!!!

ofzoiets :roll:

@sophie wrote:

ik heb dat ook een keer gehad

was iets met de boogie shoe!!!

ofzoiets :roll:

met 5 euro klaar :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :wink: ???

ik ken het niet, die van mij rijd volgens mij alleen maar harder dan 70 :silenced:

@oessie wrote:

ik ken het niet, die van mij rijd volgens mij alleen maar harder dan 70 :silenced:

hier normaal gesproken ook,maar helaas dat zat er nu even niet in. En dat optrekken nu :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Nortmaal met de turbo diesel injectie trek ik zo weg :lol: :lol: :lol:

jullie wonen wel in een mooie omgeving schoen :thumbup:

Ben je langs ons huis gegaan??? je weet het adres nu namelijk :wink:

Maar het is leuk wonen hier idd :thumbup:

nee we kwamen er alleeen langs de plaats!!

whahahahahaha ja maar van afstand was het al mooi wou je zeggen :lol: :lol: :lol:

Maar hengelo was gezellig? je kinderen hadden de boel mooi op de kop gezet daar?

nou inderdaad niet normaal joh, leek wel een orkaan die ontploft was, fenna luisterd echt nergens naar