ow daar ben ik weer nier
ms es tjeken of ik berichtes er heb
@Matsjo wrote:
He Sophie! Hoe is het?
he matsjo, ja gaat goed hoor, beetje van slag van het gebeuren van vandaag!! onbegrijpelijk

Nou, ik heb er ook verbijsterd naar zitten kijken.
5 doden inmiddels
en dat gebeurt dan in Nederland…word steeds gekker
ik vond pim fotuin al erg …
Tsja… dit verwacht je niet Je zal daar gestaan hebben. Al die kindjes die het allemaal hebben gezien. Kunnen die nog wel rustig slapen vanacht?
ik denk aan het nummer van marco b speeltuin.
t mag dan gene oorlog zijn geweest, geen geschied maar even erg een drama is het wel… hoe haal je dit uit het geheugen van een mens, een kind ?
ja dat kindje wat daar huilend stond een brok in je keel
nu uitgebreid op shownieuws
Ja ik denk dat al deze mensen begeleiding nodig hebben bij de verwerking hiervan… tenminste… als dat al mogelijk is.
Koninginnedag zal altijd een zwarte blz hebben. Elk jaar zal niet alleen maar in het teken staan van feest maar ook van diepe rouw.
ow is shownieuws op sbs 6 er al op word dat p intenret ook herhaal d ik had willen zien voo rik ging slapen maar ben in gesprek op msn
hoi hoi
ik moet huisarts bellen morgen
mag de pil niet slikken nu
hoezo ingrid wart is er dan ?
nieuwe foto’s sf
f waar ? maandsf ?
er staat bij de bijsluiter dat je bij hoge bloeddruk hem niet mag slikken
ja de onze
@Matsjo wrote:
Ja ik denk dat al deze mensen begeleiding nodig hebben bij de verwerking hiervan… tenminste… als dat al mogelijk is.
Koninginnedag zal altijd een zwarte blz hebben. Elk jaar zal niet alleen maar in het teken staan van feest maar ook van diepe rouw.
Ja ze hebben allemaal slachtofferhulp nodig , heftig het gesprek net met zo´n fotograaf…allemaal heftig, kan me met mijn pet niet bij
ik denk dat ik morgen moet zien naar uitzending gemist
echt erg wat er gebeurd is daar
ow ik sna je ingrid
ik heb fotos gezien
ik duik mijn bed morgen vroeg op en oppassen op de kids ,
doegie :-*