hey bieteke
Beterschap Bianca! :-*
hey bietje hoe is meis
ja hier niet extreem ziek maar iig niet echt fit, diarre en misselijk
mijn ex was hiet net even hond ophalen die had ik meegenomen naar hiet want vind wendy ook leuk maar ik kon niet hem terug brengen mijn kracht was op ,
nu ja heeft ie hier gegeten zijnv riendin kwam 8 uur aan in groningen dus haalt ie haar nu op.
Heeft gelijk mijn dvd recorder en video aangesloten zodat ik kan opnemen en kan dvd kijken
heeft ze baat bij de fysio?
ik moet donderdag ochtend weer heen , zit er soms 3 kwartier , maar ja moet wel hé ?
word wellicht doorgezonden naar reumatoloog , maar nog geen uitsluitsel over bijwerkingen overgang/lucrin , beetje onduidelijk dus
ingrid hoe ist met jou ?
nou ik merk nog niet heel veel verschil .
hm das balen dan ,
maar zolang er geen verschil te merken is zullen ze door gaan met behandeling neem ik aan ?
bietje ik had gereageerd op de fotos van mij nav jou reactie :-*
bietje zegge nze in belgië werkelijk
bevallingskwartier? ik zie programma op tv van een zkh in leusden? leuven/? zoiets en daart staat bevallingskwartier op de afdeling die wij gyneacologie noemen in nederland
ja we gaan gewoon door met fyshio, we zien wel
gelukkig kan dat ook gewoon
ik heb tot nu toe ook ng weinig baat bij , allene idee meer last te hebben vaak, maar goed aldus haar moet het voor de gewrichten en spieraanhechtingen op langere termijn beter zijn , ben benieuwd
Sorry had even Marino aan de telefoon en heb net eerst de vuilniszakken buiten gezet! :-*
Bianca, hier noemen ze dat verloskwartier, dat klopt maar de hele afdeling heet ook gewoon gynaecologie hoor .
ik ga even zkh kijken op tv , even liggen ben niet lekker zo ben ik wel trug denk ik
tot later
:-* bietje
jij ook natuurlijk oes :hug: :-*
Daag Bianca, verzorg je goed! :-*
hoihio
hoi hoi!
hey meiden ik ga naar bed, voel me in een keer erg duizelig
doei
hoi hoi
heb naar csi miami gekeken
beterschap oessie
goedemorgen