sofa again..

of vand e magnum :mrgreen:

ja dat kan ook idd :mrgreen: . Maar daar heb ik wel lekker van genoten.

En dan straks nog even mijn buikspieroefeningen doen om de calorieen eraf trainen :mrgreen:

ik moet ook nodig eens buikspieren creeeren

ja bij mij ook hoor. Ik ben erg stevig van mezelf en bijna alles zit op mijn buik

nou hier ook zo een, hoeveel mensen er nie vragen of ik zwnager ben :evil:

@oessie wrote:

nou hier ook zo een, hoeveel mensen er nie vragen of ik zwnager ben :evil:
ahhhhhh :hug:

ja vind het zo :wall:

bij mij vragen ze het niet doordat ik stevig ben op heel; mijn lijf :shifty:

ik ben voor de rest niet stevig, ben heel erg afgevallen en heb enorm veel vel overschot (oke ook ng wel een vetril hoor) maar mijn figuur klopt gewoon niet

ik ben nu gestopt met snoepen en tussendoor eten en ik merk het wel.

En voor mijn BI moet ik buikspieroefeningen doen.

Dat doe ik nu. Houy ook veel mijn buik in als ik fiets. en dat voel ik ook aan mijn spieren

goed zeg!!

ik heb wel eens hulp gehad bij buikspieren, maar ik zag echt geen resultaat!!

mijn HA vind het ook extreem en ik kan kiezen voor een buikwandcorrectie en die zou ik ook wel willen, maar dan moet ik echt definitie beslissen wel of geen derde

ja dat is zo. Mijn nicht heeft ook zo een correctie gehad en kreeg redelijk spijt omdat ze later toch nog wel een kindje wilde :wall: . Daar moet je dus echt over nadenken

inderdaad!! dus doe het nog even niet! !ik weet wel dat ik het vergoed krijg, ben ook helemaal gestreept vanaf mijn knieeen tot in mijn borsten… en dat maakt we soms wel onzeker! ben nu ook wel aan het lijnen een beetje, maar dan gaat iedereen zeuren dat ik een mager koppie krijg!! als ze nou eens zeiden dat die buik eraf ging

ja mensen zeggen vaak dingen die je helemaal niet wilt horen :twisted:

nou ik ga bij hub zitten, spreek je later

:-*

doeidoei :-*

goedeavond

er was niks uitgekomen ze gaan nu verder met onderzoek bianca

Mogge all!!!

goedemorgen