sofa again..

ja heb de meiden op bed en folmer is een kameraad helpen…

Goedenavond!

hey matsjo

ploft ook weer op de sofa

Zat me net te bedenken dat morgen om deze tijd mijn Mirena foetsie is… :shock:

Raar idee hoor…

Denk dat ik de HA ga vragen of ik hem mee naar huis mag nemen…

Zou dat kunnen?

Heeft iemand van jullie dat ook gedaan?

laat je hem er morgen uit halen!

ik geen ervaring, ik laat hem er over 3 jaar pas uit halen :wink:

hoi hoi Allemaal,

Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb :oops: :oops: :oops: :oops:

Maar ik had of late diensten te draaien of ik zat lekker met Erik te bank hangen :inlove: :inlove: :inlove:

Maar T.hije gilt/schreeuwt er weer lekker op los de laatste 4 avonden/nachten. De vorige keer toen ik was gestopt met Zantac ging het ook goed en toen die strontverkouden werd (zoals nu ook) ging het helemaal mis.

Ik sta morgen op de stoep bij de huisarts en eis een fles Zantac om in ieder geval de komende tijd weer allemaal te kunnen slapen en dan een verwijzing naar de kinderarts weer.

Ik ben hem zoooooooooooooooooooooooooooooo zat :oops: :oops:

Ook overdag is hij zo jengelig steeds :roll: :roll: Hij wil alleen op mijn schouder hangen en sikken steeds :eh: :roll: Dus je kan lekker :liar: :liar: :liar: niks beginnen zo :thumbdown: :thumbdown:

Y.ara had vandaag d`r laatste dag op psz en heeft getrakteerd. Ze was helemaal door het dolle en is erg blij dat ze straks hele dagen naar de bs mag :inlove: :inlove: :inlove:

Nou genoeg over mij.

Ik lees weer even mee. Maar ben ik weg,dan ben ik richting T.hije.

Tweet ken ik jou al???

Ik ga even JOU topic lezen,dan kom ik wat te weten over jou :mrgreen:

jeetje schoen wat balen zeg, het ging net zo goed!! hoop dat de kinderarts wat voor je an doen :hug:

@oessie wrote:

laat je hem er morgen uit halen!

ik geen ervaring, ik laat hem er over 3 jaar pas uit halen :wink:

Yup, zo spannend!

@schoen wrote:

Tweet ken ik jou al???

Ik ga even JOU topic lezen,dan kom ik wat te weten over jou :mrgreen:

Dat zal vast lukken, heb er al ERG open over mezelf in geschreven! Berg je maar :mrgreen:

Ik ben al oppagina twee :mrgreen:

Tweet familie van Oessie? Jij tikt al net zo snel :lol: :lol:

@schoen wrote:

hoi hoi Allemaal,

Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb :oops: :oops: :oops: :oops:

Maar ik had of late diensten te draaien of ik zat lekker met Erik te bank hangen :inlove: :inlove: :inlove:

Maar T.hije gilt/schreeuwt er weer lekker op los de laatste 4 avonden/nachten. De vorige keer toen ik was gestopt met Zantac ging het ook goed en toen die strontverkouden werd (zoals nu ook) ging het helemaal mis.

Ik sta morgen op de stoep bij de huisarts en eis een fles Zantac om in ieder geval de komende tijd weer allemaal te kunnen slapen en dan een verwijzing naar de kinderarts weer.

Ik ben hem zoooooooooooooooooooooooooooooo zat :oops: :oops:

Ook overdag is hij zo jengelig steeds :roll: :roll: Hij wil alleen op mijn schouder hangen en sikken steeds :eh: :roll: Dus je kan lekker :liar: :liar: :liar: niks beginnen zo :thumbdown: :thumbdown:

Y.ara had vandaag d`r laatste dag op psz en heeft getrakteerd. Ze was helemaal door het dolle en is erg blij dat ze straks hele dagen naar de bs mag :inlove: :inlove: :inlove:

Nou genoeg over mij.

Ik lees weer even mee. Maar ben ik weg,dan ben ik richting T.hije.

Jeetje, dat klinkt niet goed…

:frowning:

@schoen wrote:

Ik ben al oppagina twee :mrgreen:

Tweet familie van Oessie? Jij tikt al net zo snel :lol: :lol:

geen familie voor zover ik weet, maar je weet maar nooit op het grote net :stuck_out_tongue:

wie weet Tweet :think:

Heb je je mijlpaal (400) net al wel gemeld? :wink:

ik ga even gtst kijken

:shock: Heb ik nu al 400???

Nee dus, gauw even doen dank voor de waarschuwing :dance:

Schoen :hug:

dank je wel voor de knuffels meiden.

Knapt een mens weer wat van op :-* :-*

Oes veel plezier met je stomme soap :silenced: :lol: :wink:

@oessie wrote:

wie weet Tweet :think:

Wie weet ja! :lol: