sofa again..

tjeeeeeeeeeeemig zeg das niet mis :hug: :hug: :cry: :cry:

Denk altijd meteen pffffffffffffff waarom,waarom zo vroeg? Waarom hij? enz enz

En op al die vragen zal je nooit antwoord krijgen :cry: :cry: :cry:

Kan je er goed over praten met je hub?

Je ex schoonfamilie?

mijn ex schoonfamilie zie ik bijna niet meer, laatste keer wilden ze me er niet bij hebben…vandaag hebben ze ook niet gebeld :cry:

en kon er vandaag niet goed met hub over hebben

Das wel heel bot zeg :shock: :shock:

Dat mis je dan vast wel of niet? Het praten met je ex schoonfamilie? Je hebt immers veel meegemaakt samen :?

ja dat mis ik wel ja maar vind na de laatste keer dat zij wel mogen bellen, daar ben ik koppig in ja…maar ja het zei zo heb mijn herinneringsbox erbij gepakt en kaarsje gebrand en zijn muziek gedraaid en flink gejankt

luchtte wel op hoor

Nou das idd wel lekker dan dat je het er gewoon lekker uitgooid :thumbup: Janken lucht zeker op :hug: :hug:

meid ik ben even roken en dan probeer ik mijn bed op te zoeken.

Ben best moe.

Hoop dat jij ook snel in slaap valt.

Dikke smakkert mij :-* :-*

lekker slapen lieve shoe :-*

goedemorgen

Goedemorgen!

hoi marco is net opgehaald

is koud buiten

Mogge!

Hier zijn mijn aanstaande en dochter de deur ook net uit, richting school en werk :slight_smile: Stiefzoon is bij zijn moeder deze week.

Nu even lekker bakkie thee leuten en rustig aan wakker worden, en dan rond een uurtje of tien/elf naar de markt!

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?

morguh

meiden effe tjekken dit topic

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3572567#3572567

ik ga even bak koffie zetten

zopas heb ik bij de ha een afspraak kunnen regelen om een gesprekje ik heb een vraag aan hem hopelijk kan ie helpen ,

:dance: :dance:

hey lieve hedje wrm

:dance: :dance: :dance:

om jou link :dance: :dance:

zo heb even heerlijk gewandeld

ik heb beetje hoofdpijn bah

ook zo lekker weer bij jou oessie?

oh echt heerlijk dit, lekker naar het bos geweest , eendjes voeren, nu even bakkie thee, en dan als fenna op bed ligt zo even weer wat ramen lappen!!