sofa again..

thanx meis.

ja ze heet een AB kuur gekregen de 4e vanaf december al :frowning:

maar goed wendy dus ook behoorlijk last heeft geen kuur nog , wel een griepspuit gehad eerder, dus nu afwachten met weer nieuwe druppels en spray enzo ( gebruikt ze altijd maar nu andere sterkere )

Wat heb jij meegekregne oes?

@oessie wrote:

thanx meis.

ja ze heet een AB kuur gekregen de 4e vanaf december al :frowning:

ik lees het al trug

ow jee arm meiske,

hier geeft de ha liever geen ab soms wel vervelend hoor , want wendy heeft ook pijn maar ja, meestal gaat na een poos wel over, ze heeft nu gewoon wel zetpillen er bij tegen pijn

tjonge is dat niet teveel voor haar weer ab

ik mag morgen op controle met marco bij ka

zithromax… de amoxiline is ze allergischvoor!

hier marco ook voor 1 ab allergies voor

staat in zijn dossier

ow amoxxiline is een rotmedicijn hoor ben ik ook allergisch voor en meer mensen die ik ken haha zal verboden meoten worden naar ding ,

ligt ze op de bank bij je? ze kunnen er echt uit hun hum van zijn hé ?

ik gisteren oto laten maken van mij kaak ( willen jullie zien? heb em op de comp zelf haha :mrgreen: )

Ik zie er weinig aan ja herkenning wel van kaak enzo hoor

nou nee z eis gewoon naar de psz, ze heeft verder geen last, behalve jeuk … want die vlekken kunnen dus komen van de oorontsteking…

wat gaan ze doen op controle ingrid ?

ik bedenk me net da tik nog langs de tandart smoet moet ik niet vergeten en wacht op een telefoontje van de woningburo

ow gelukkig zeg ja endy ook naar school maar ze is zo moe de laatste tijd zo huilerig en stout ( meestal teken dat ze ziek word)

nu ja juf weet er van dus belt wel als ze echt niet trekt laatst was ze in gedommeld op de mat bij gym :inlove:

gewone controle bij marco

hoe hij gegroeid is enz

owkee elukkig geen ernst dan ,

want hij doet het goed hé ?

lukt nog steds met zindelijk zijn ?

ja overdag helemaal zindelijk

verder blijft hij wel onder controle

ik moet even vragen of het goed is als we zijn steunzolen ook in andere normale schoenen mogen doen die hoger over zijn enkel zitten

en vanaf dec kan hij lezen

ik ga even in bad ben zo terug

ow lekekr badje

nu doei doei

zien of wendy zo thuiskomt , mag nu alleen heen en weer

groot word ze dan hé

jaa ze is er mét een vriendinnetje :dance:

goed zo :thumbup:

hopelijk ligt er ons nieuw rooster in ons postvak