Ik heb even een vraagje kon er zo snel niks over vinden.
Ik had eergisteren de hele dag erge weeen. Vrijdag was alles rustig en had ik geen ontsluiting. Wel was alles al helemaal week.
Ik mocht alleen naar huis als ik direct belde bij enige onrust.
Opzich gaat nu goed, maar ik trof net in mijn onderbroek een grote klodder van 1,5 cm lijmachtig glazig slijm aan. IS dit de slijmprop?
Ik leesoveral dat je bevalling niet perse snel ingezet zal worden maar wel is het een voorteken en zal het niet lnag opzich laten wachten.
Ik weet nu niet zo goed wat te doen… moet ik bellen naar de gyn?
Ik weet bij mij van de vorige bevallingen dat als de slimprop is verloren het niet erg is.Als je vruchtwater verliest (alles) dan moet je binnen een bepaalde tijd bevallen.
Voor zover ik weet van mijn VK is slijmprop verliezen niet erg en ook niet altijd een bode dat de bevalling gaat beginnen hoewel dat bij mij wel zo was en bij een vriendin van mij duurde het nog 2 dgn voordat de bevalling begon.
Succes met bevallen
Danielle
volgfens mij is dat um ja.
ik zou ff bellen want 31 weken is nog erg vroeg.
als de slijmprop eruit is ben je gevoeliger voor bacterien etc
Zou toch even bellen voor alle zekerheid…
Ik kan zo niet zeggen of dat de slijmprop is, geen idee, weet niet hoe het eruit ziet…
heb het bij mezelf nooit opgemerkt bij de 2 andere bevallingen…
Ja precies, me lichaam laat alles veel te vroeg opgang komen.
Ik wacht even op me man en dan moet ik idd misschien maar even bellen
En Veertje heb je al gebeld?
Heb geen idee wat een slijmprop is,heb er bij beiden geen gezien.
Maar als je je er onrustig door voelt zou ik erzeker wel even contact over opnemen.
Wat je beebje moet nog wel even blijven zitten.
Alvast een dikke :hug: :hug:
Hoe gaat het?
ik was ook zo benieuwd :roll:
ik ben ook benieuwd
Waar ben je veertje, alles wel goed je hebt al vanaf zaterdag niet meer gepost :think:
gr melanie
:think: :think: alles goed daar???
als je naar haar profiel gaat en dan naar haar laatste berichten kijkt kan je zien dat ze gisteren nog erg actief is geweest op kok…
Het zal dus wel meevallen…
gr patricia
@babylover wrote:
als je naar haar profiel gaat en dan naar haar laatste berichten kijkt kan je zien dat ze gisteren nog erg actief is geweest op kok…
Het zal dus wel meevallen…
gr patricia
Maar toen ik gisteren post nog niet :-*
ben benieuwd hoe het nu gaat
Ben ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat, heb je nog gebeld?
Zo ja, wat kwam er uit?
ik zal veertje even erop wijzen dat jullie nieuwsgierig zijn geloof dat ze het topic is vergeten haha.
maar het was niks en het gaat goed met haar baby zit nog steeds lekker warm :lol:
Ow sorrie lieve dames :oops: alles was onder controle, alhoewel we maandag weer heel de ochtend in zh hebben gezeten. De kleine toonde geen leven meer na wat voor pogingen ook. We hebben een hartfilmpje van de kleine gehad die nu 1650 gram was en het sliep heel erg veel, en ze konden moeilijk de hartslag verhogen maar het maakte het verder goed. Waarschijnlijk een flinke optater gehad van de weeen. Verder zijn er in een hele lichte vorm weeen aanwezig maar die zetten nietr door of worden niet meer. Ik moet direct bellen als er weer wat veranderd en verder bedrust en bedrust moeilijk volgende week met de feestdagen en mijn zoon zijn verjaardig. Bedankt voor jullie lieve reacties! :-* Ik hoop dat me kleine nog warm binnen blijft tot volgend jaar!
@veertje wrote:
Ow sorrie lieve dames :oops: alles was onder controle, alhoewel we maandag weer heel de ochtend in zh hebben gezeten. De kleine toonde geen leven meer na wat voor pogingen ook. We hebben een hartfilmpje van de kleine gehad die nu 1650 gram was en het sliep heel erg veel, en ze konden moeilijk de hartslag verhogen maar het maakte het verder goed. Waarschijnlijk een flinke optater gehad van de weeen. Verder zijn er in een hele lichte vorm weeen aanwezig maar die zetten nietr door of worden niet meer. Ik moet direct bellen als er weer wat veranderd en verder bedrust en bedrust moeilijk volgende week met de feestdagen en mijn zoon zijn verjaardig. Bedankt voor jullie lieve reacties! :-* Ik hoop dat me kleine nog warm binnen blijft tot volgend jaar!
Fijn te horen dat je kleintje nog lekker warm bij je zit :thumbup:
gr melanie
Ik ben er ook erg blij om, we blijven duimen draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: