Hoihoi,
Vanaf wanneer mogen baby’s in een slaapzak slapen?
Marente slaapt sinds 2 nachten in de reisbak bij ons op de kamer (op advies van het CB) maar nu schopt ze gemiddeld 2 x per nacht de dekens omlaag en wordt ze brullend wakker van de kou.
Zit er nu aan te denken om haar terug te leggen in haar ledikantje van 40x80, want daarin had ze dat probleem niet.
Ik heb een slaapzak in maat 70 en Marente was bij haar geboorte 48 cm, maar hoe lang ze nu is weet ik niet.
Groetjes,
Krista
Wij hebben Nianne vanaf een dag of 4 in de slaapzak gelegd (wel gewoon in d’r bedje). Vond ze heerlijk. Was wel een maatje 50/56 (Hema), zat perfect en heeft ze echt lang mee gedaan hoor !
Volgens mij kan je die gewoon al aan doen, ik gebruik die ook voor Tyrone. Ideaal juist als je hem eruit haalt voor een nachtvoeding, en hij niet gelijk de kou in gaat… nEn dus helemaal als ie de dekens van zich af schopt!
Hier al vanaf dag 1 een slaapzak. Maud heeft er 1 van de Hema (68/80). We hebben we de armsgaten een stukje dichtgenaaid, zodat ze niet in de slaapzak kan kruipen.
Je kan idd een grotere slaapzak kopen en de armsgaten een stukje dichtnaaien of met veiligheidsspelden vastzetten. Heb ik hier ook jaren gedaan.
Ik had van die ienimini slaapzakjes die je zelfs helemaal op maat kon maken met een touwtje onderin ook met lange mouwen ook dus heerlijk warm…
Bij de Hema heb je inderdaad die kleine maatjes.
Die hadden wij ook voor Rav, maat 50/56.
Hebben we hem vanaf 6 weken ongeveer in laten slapen.
@renzosmam wrote:
Ik had van die ienimini slaapzakjes die je zelfs helemaal op maat kon maken met een touwtje onderin ook met lange mouwen ook dus heerlijk warm…
He, die slaapzakjes ken ik niet. Waar heb je die vandaan?
Wij hebben zo eentje als pyjamatje gebruikt. Had ze het idd heerlijk warm in. Weet niet waar ze te krijgen zijn, had em nl van een vriendin uit het buitenland gekregen.
Maar het ziet er zo lief uit !!! :inlove:
5 daagjes oud :inlove:
Je hebt ze ooit bij prenatal gehad…
Maar ik heb ze bij een boetiek ook wel eens gezien van Tuuf’s world en van een 1 of ander frans merk…
Ja dat is hem…hij bestaat dus wel in NL…heerlijke zakjes :inlove: