Sinterklaas...

Die komt op 1 december op het werk van mijn vriend, nou super leuk natuurlijk, maar we hebben het bart smit boek gekregen waar we dus 1 of 2 kadootjes uit mogen zoeken voor in totaal 25 euro, nou helemaal super leuk natuurlijk.

Maar nu komt het, we vinden het zo vreselijk moeilijk wat moet je nu voor speelgoedjes uit zoeken voor mathijsje die dan 7 en halve maand is, ik zelf dacht, mischien is iets wel leuk waar licht en muziek uit komt, maar mathijsje heeft ook al zoiets aan zijn box hangen, of zo’n leer pop waar van alles op zit maar is dat wel wat… in dat boek staan ook zo veel dingen en ook best veel voor wat oudere kindjes, dus mijn vraag… wat is nou leuk voor een kindje van dan ruim 7 maanden.

Dus als je ideeen hebt, of iets leuks weet, of ervaringen hebt met een soort speelgoed, vertel het me maar, want we vinden het zo moeilijk.

iets van V-tech?

iets van Bumba? (zal ie later ook erg leuk gaan vinden)

wat leuk trouwens dat ze dat doen op het werk van je man!

De Nijntje pop met geluid is hier een groot succes, maar volgens mij is die duurder.

Anders vormenstoof o.i.d. voor als hij wat groter is.

Deze zal hij geweldig vinden :thumbup: Kost bij Bart 19,95.

een loopauto waar hij ook in kan zitten. Het zal er alleen om hangen of die voor dat bedrag te krijgen is.

Iets van Bumba of Nijntje doet het idd ook altijd goed, ook als hij straks wat groter is.

Zo, jullie mogen tenminste voor een leuk bedrag iets uitzoeken. Wij mogen voor 10euro iets uitzoeken uit het intertoysboek…pffff…en het mag maar 1 kado zijn, dus 2 van 5 euro mag niet :? . Erg lastig.

Maar goed al leuk dat we iets mogen uitzoeken natuurlijk. Vorig jaar had Anne een Bumba gekregen, die ligt nu nog bij haar in bed :inlove:

Die boogie bal van Vtech is idd super! Hier is hij intensief gebruikt :thumbup:

Die boogie bal van Vtech is idd super! Christel heeft er veel mee gespeeld

Bedankt voor jullie reacties, ik dacht dus dan kies ik die boogie bal daar lees ik veel positieve dingen over :dance: , ik kende de bal niet, dus ik het boek er bij en op zoek naar die boogie bal, kan hem nergens in het boek vinden staat er dus niet in baal baal baal :wall: , dat vind ik echt heel jammer want ik lees hier wel dat het best een favoriet speelgoedje is, nou ja dan maar op zoek naar wat anders. :think:

op de webshop van de BS staat ie wel, voor 19,95.

misschien mag dat ook? :wink:

Iets voorin bad. Het magisch liedjesboek is hier ernstig favoriet, of wat denk je van de Fisherprice laugh en learn puppy (die denk ik ook wel duurder alleen…) of een badring! Of een duwwagentje (blokkenkar).

wij hebben vorig jaar vor dionne een loopkar met blokken gevraagd. Toen was ze er nog te klein voor, maar ze gbruikt hem nu al lang. Vanaf ongeveer 11 maanden is ze hem gaa gebruiken.