:lol:
Hier is de post net geweest maar nog niks, niet dat ik nerveus ofzo begin te worden hoor :shifty: :shifty:
Hier ook nog niks gezien
Dan zal het wel morgen worden hopelijk…
Ook mijn pakketje van de hema is nog niet gespot…
Hopelijk komt die nog vandaag… Kan nog tot 6 met select vracht…
Die vind ik nog wel net iets belangrijker voor m dan voor mij zelf :oops:
Hier ook nog niks binnen…
Hier ook nog niks
@Nikita wrote:
@chantalvw wrote:@Marieke_5000 wrote:Foei foei dames, ik weet dat het hier in Nederland op dit moment baggerweer is maar om op zo’n manier een reisje naar het warme Spanje te krijgen :naughty: :mrgreen:
:lol:
:mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Maar het cadeau wat ik morgen openmaak daar komt wel een foto van :mrgreen:
Net thuis van het werk en het pakketje is binnen!
Oeh oeh, wil open maken…gewoon, onbehouwen open maken… :mrgreen:
Gelukkig vanavond cursus en morgen helpen op school bij de heren…dan staart het me niet zo aan de hele tijd.
Yay pakjes piet heeft mijn huisje gevonden. Ben best nieuwsgierig wat er in dat grote pakje zit.
Dingdong… pakket voor Noortje!
Ja… dat ben ik! :dance: :dance: :dance: Van Sinterklaas en Zwarte Piet…
Ik kwam net thuis en ja hoor… Ook hier een pakje binnen :mrgreen: (Althans dat denk ik, want ik heb niks besteld hihi en er staat niets op betrekkend op Sint en Piet)
Cadeautje ontvangen
Kan niet wachten om em uit te pakken… ben zooo benieuwd
Gelukkig stond rond 18uur de select vracht voor de deur met een hema doos
:dance: …
Rond 19.00 stond er weer een pakket dienst voor de deur en die kwam er 2 brengen…
Nu heel blij dat alles er is … Nu nog wachten tot morgen
Wie hebben hem behalve ik zei de gek nog niet?
Hier mag ik niet mee met de zak naar Spanje want heb alles nog keurig ingepakt gelaten. 8) Zie een tripje Spanje best zitten maar liever niet in mijn uppie dan. En in die zak lijkt me ook niet tof. :lol:
Hier is het voor ons morgenavond pakjesavond, dus ik ga het morgenmiddag uitpakken en even op de foto zetten. :thumbup: Posten zal ws moeten wachten tot nadat de kids op bed liggen en hoe laat dat is? Ergens tussen 8 en 9 vermoed ik zo. 8)
Er is geen tijd afgesproken toch? Dan met 9min bed maar uit om pakje open te maken haha
1 voordeel…als ik het vandaag krijg, mag ik het gelijk openmaken :o
en heeft iemand het al uitgepakt?
Ik wil namelijk niet de eerste zijn haha :lol:
Ik zag er al een paar voorbij komen op FB.
Ik heb zo mijn vermoeden wie het heeft verstuurd, maar kan het niet met zekerheid zeggen.
Aan de andere kant, zoveel heb ik hier niet gepraat over een roofvisforum, dus zou zij of heel ver terug gegaan zijn, of op mijn FB staan… hmm…
En bovendien, het WoW-topic is hier al een tijdje niet actief, dus zou je kunnen zeggen dat ik het niet meer speel, ik speel het nog wel… en dan zou het dus zomaar kunnen dat zij bij mij in mijn real-id friendlist staat…in WoW…
Hmm… mijn vermoedens worden sterker!
Ben er trouwens heel blij mee!! :inlove:
Dank je wel lief Sinterklaasje! :-*