Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

Ik heb mijn pakje ontvangen, ik ben erg nieuwsgierig hoor!!

Ik had nog maar 2 verdachten in mijn lijstje van verzenders… maar 1 daarvan maakte gisteren de opmerking dat haar lootje nog steeds niets had… en ik heb mijn cadeautje al weer even in huis… dus nu weet ik denk ik wel wie mij had/heeft… :lol:

Verder had Ruud de envelop al geopend voor ik kon zeggen dat hij het heel moest laten tot 5-12, maar gelukkig zitten alle cadeautjes keurig verpakt, dus ik laat het mooi tot morgen nog lonkend op het aanrecht liggen.

morgenochtend gaat het open, morgenmiddag veel te druk met alle sporten, visites en paardrijden en manlief is zo laat thuis dat ik ook voor de rest er alleen voor sta… dus… Ik maak een foto van wat ik heb gekregen en van het gedicht want ik houd niet van overtypen… :lol:

Ik hoop ewel dat mijn lootje ook haar pakje vandaag krijgt met de post, dat vind ik eigenlijk belangrijker dan dat ik mijn eigen pakje heb.

Al zal mijn verzender wel blij zijn te lezen dat ie binnen is :wink:

Ik denk dat ik me morgen na 20:00 uur kom melden (als het dan binnen is). Dan liggen de kids op bed.

@Cell wrote:

Ik had nog maar 2 verdachten in mijn lijstje van verzenders… maar 1 daarvan maakte gisteren de opmerking dat haar lootje nog steeds niets had… en ik heb mijn cadeautje al weer even in huis… dus nu weet ik denk ik wel wie mij had/heeft… :lol:

Verder had Ruud de envelop al geopend voor ik kon zeggen dat hij het heel moest laten tot 5-12, maar gelukkig zitten alle cadeautjes keurig verpakt, dus ik laat het mooi tot morgen nog lonkend op het aanrecht liggen.

morgenochtend gaat het open, morgenmiddag veel te druk met alle sporten, visites en paardrijden en manlief is zo laat thuis dat ik ook voor de rest er alleen voor sta… dus… Ik maak een foto van wat ik heb gekregen en van het gedicht want ik houd niet van overtypen… :lol:

:thumbup:

ik heb mijn gedicht nog maar even bewaard op de computer, mocht mijn lootje ook niet van overtypen houden :lol:

foto maken is ook een goeie :thumbup:

Mijn gedicht is nogal lang… dus heb het ook bewaard zodat ik het door kan sturen per pb :wink:

Hier nog niks binnen, spannend hoor!

Ik heb het gedicht ook op de pc staan voor de ontvangster.

Morgenavond vieren we pakjesavond dus ik zal zien of ik het morgenmiddag of anders morgenavond na het feest plaats.

Hier zat vandaag ook weer niks bij de brievenbus post…

Pakjes post heb ik nog niet gezien… Zit ook te wachten op de garage van hema voor morgen… Krijgt m van opa en oma…

Woopwoop, er is een pakketje met allemaal lieve hartjes gearriveerd!!! :inlove:

Hier het gedicht een beetje kwijt :shifty:

Had het al wel gelezen

Kon niet helemaal wachten

Het pakje zit nog dicht :mrgreen:

Hier een lief pakje gearriveerd ben zo nieuwsgierig.

@HanB wrote:

Ooh die is dan van pietje “verliefd” …ben jij soms zijn verloren liefje :wink: :mrgreen:

Hier nog niks… ik wacht vol spanning af :angel:

@San 27 wrote:

Hier het gedicht een beetje kwijt :shifty:

Had het al wel gelezen

Kon niet helemaal wachten

Het pakje zit nog dicht :mrgreen:

Een ‘beetje’ kwijt? :lol:

Foei hoor, je mag het nog niet lezen!! :naughty:

Dat wordt mee in de zak naar spanje!! :snooty:

Ik heb zojuist de laatste pakjes voor de kinderen in een zak gedaan met wat cadeautjes die manlief en ik voor elkaar gekocht hebben… Toen dacht ik… zou wel leuk zijn om de pakjes die ik van de mede’kok’-ster heb gekregen er ook bij te doen… dus… Ik heb de enveloppe opengemaakt, en de ingepakte cadeautjes verhuisd naar onze zak voor morgen avond haha…

en…

Daarbij het gedicht dus ook alvast gelezen :silenced: :angel:

Ik mag dus ook mee in de zak :mrgreen:

@Nikita wrote:

@HanB wrote:

Ooh die is dan van pietje “verliefd” …ben jij soms zijn verloren liefje :wink: :mrgreen:
Oei, dan heb ik straks iets uit te leggen aan manlief! :shock: :mrgreen:

Foei foei dames, ik weet dat het hier in Nederland op dit moment baggerweer is maar om op zo’n manier een reisje naar het warme Spanje te krijgen :naughty: :hand: :mrgreen:

hier ook nog niks gezien :frowning: . Hoop dat hij vandaag of morgen toch gaar komen,

@Marieke_5000 wrote:

Foei foei dames, ik weet dat het hier in Nederland op dit moment baggerweer is maar om op zo’n manier een reisje naar het warme Spanje te krijgen :naughty: :hand: :mrgreen:

:lol:

@chantalvw wrote:

@Marieke_5000 wrote:

:lol:

:mrgreen: :mrgreen: