Hier ook nog niks… ben zoooo benieuwd!!
Hier ook nog niks maar de postbode is wel geweest… Wie weet morgen…
Ben helemaal vergeten het hier ook te melden :shifty: Maar ik heb mijn cadeautje dus ook al lang en breed binnen :dance: :thumbup: Ik heb het ook maar even in een la gelegd, want het riep steeds mijn naam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Becky wrote:
@Becky wrote:@San 27 wrote:Mamv2
GhanaGirl
San 27
Becky
Flier
ontvangen!!
Spannend! Ben zo nieuwsgierig :mrgreen:
Ik heb het zaterdag ontvangen en ben zo nieuwschierig! 8) :lol:
Hier ook ontvangen!!
Ohhh vanavond pakje opgehaald bij de buren! Is een lief klein doosje, staat me nu An te staten op de open haard… Moest Jayden wel even uitleggen dat ik echt tot woensdag moest wachten :mrgreen:
Ook hier heeft de KOK postbodesint ons huisje gevonden! :thumbup: Nu in spanning afwachten tot woensdag. :mrgreen:
Hier nog niks binnen, ben toch wel heel erg nieuwsgierig aan het worden hoor haha…
Hier ook nog niks… ben benieuwd
Hoop dat mijn cadeautje goed overkomt… moest bij de brievenbus namelijk wel even proppen om em erin te krijgen. hihi
Als het goed is hebben van de 33 mensen die mee doen er nu 15 een pakje in de bus gehad ! Nog 2 postbezorgingen te gaan … Ik ben benieuwd …
Ik wacht nu al weer bij de brievenbus… (Nee grapje kan voor geen meter meer slapen)
Misschien even handig om VOOR in het lijstje neer te zetten wie het heeft ontvangen.
Zo, ik kan weer redelijk fatsoenlijk online (nu nog met bakbeest pc, vanaf later vandaag hopelijk met nieuwe laptop), dus ik meld me ook maar weer eens! :mrgreen:
Nog niets ontvangen. Ben wel erg nieuwsgierig!!! :mrgreen:
Wel al verstuurd…
@Sweet-Love wrote:
Misschien even handig om VOOR in het lijstje neer te zetten wie het heeft ontvangen.
is ook, degene met een hebben ontvangen!
Oke, dan mag ik nu ook zeggen dat ik het heb ontvangen, het lazerde net zo mijn brievenbus uit! :mrgreen:
Nog 1 dag! Ben zo benieuwd naar alle pakjes, de gedichten. Gaan we weer foto’s maken enzo? Leuk!!!
Hier ook nog niks ontvangen ben wel erg nieuwgierig
Hier ook nog wachten…ach, heb wel gezien dat mijn pakje wel aan is gekomen bij mijn lootje, daar ben ik eigenlijk al blij om…had toch zonde geweest.
We wachten af!
ik betrap me erop dat ik dacht van “hmmm ik kan het best nu al open maken, daar komt toch niemand achter” :lol: :lol:
maar goed de lol zin hem in het wachten dus ik wacht af nog een dagje!
foto maken vind ik een leuk idee! en sowieso het gedicht op kok plaatsen vind ik erg leuk! vooral om te lezen wat andere voor gedichten hebben gekregen ook!
zo er zijn er best een hoop nog niet aangekomen zie ik! (of niet iedereen meld het hier?)
hopelijk niet hetzelfde als bij mijn geboortekaartjes, zijn er super veel “verdwenen” of sommige kwamen pas 1 of 2 weken later aan :think:
Ik ben het pakje al meer dan een week in de kast liggen en begin nu ook wel erg nieuwsgierig te worden! Ik vind het erg fijn dat degene die mijn lootje heeft getrokken het zo vroeg verstuurd heeft, gelukkig geen gedoe met wel of niet optijd Nog 1 nachtje slapen!!
Is er iets afgesproken over hoe laat je het open mag maken of maakt dat niets uit?
Ik denk niet dat het haalbaar is een tijd af te spreken… Ik denk dat we het hier smiddags doen… Smorgens geen tijd en savonds met de familie…