Mooi!
leuk het blauw en roze!
@HanB wrote:
Ik vind de topbanner erg gaaf zo! Ik heb wel wat moeite met lezen in de blauwe vakken, maar dat ligt aan mijn ogen helaas… Komen er nog verschillende forum-opties voor de kleurschema’s?
Bedankt! bedoel je de blauwe vakken op de website of op het forum?
Voorlopig blijft het forum nog zo. Het is de bedoeling dat we dit forum binnenkort gaan vernieuwen. Want ook het forum moet up to date blijven. Dan kunnen we jouw tip zeker meenemen. Maar weest gerust we laten jullie dat allemaal weten van tevoren

Nee, de blauwe vlakken op het forum.
Oeh wennen hoor maar niet zo’n shock als vorige keer :lol: :lol:
Zie dat er druk gewerkt wordt aan wat kleine dingetjes. Maar ik weet niet of jullie er al mee bezig zijn maar als ik klik op berichten sinds laatste bezoek dan is er een blokje om de knipperende oranje sterretjes nog roze ipv blauw :think: (ik bekijk t via de ipad…)
Daarnaast vind ik die ads by google beetje onhandig tussen t forum en forumopties als zoeken en inloggen etc… Maarja das voorkeur :mrgreen:
Maar zeker mooi geworden, vooral die banner! Erg gaaf! :inlove:
Edit, daarnaast zijn Alle lettertjes ook wel wat kleiner hoor dan gisteren en helaas kan ik t niet standaard vergroten met een ipad Maarja t is nog leesbaar :mrgreen:
Voor degenen die de reclame vervelend vinden… Down AdBlockPlus!!! :thumbup:
Ik vind het mooi :thumbup:
Wat is het vreselijk schattig geworden! Ik vind het leuk!
@HanB wrote:
Voor degenen die de reclame vervelend vinden… Down AdBlockPlus!!! :thumbup:
Lol, ik vroeg me al af welke reclame, maar wij hebbnen dus een ad blocker op de pc…hhahaha…spuit elf hierzo
jaaa mooi! En HanB bedankt voor de adblockplus tip :thumbup: daar ben ik erg blij mee!!
Het ziet er erg mooi uit, maar ik vond het roze ook leuk dus aan mijn mening heb je niets.
Voorlopig enkel de layout veranderd, verder niets?
huh? nu is ie ineens blauw!
@WoLa wrote:
jaaa mooi! En HanB bedankt voor de adblockplus tip :thumbup: daar ben ik erg blij mee!!:mrgreen:
@WoLa wrote:
huh? nu is ie ineens blauw!
ik was zeker wat langzamer hier met mijn laptoppie

Wow… Wat schattig dit :inlove:
Supermooi!
Beter dan die roze vlek van gister hahahahaha!
Mooi!!!
Ziet er leuk uit zo!
Was vanmorgen wel even van slag toen ik niet op kok kon :mrgreen:
@Marietje wrote:
@Rooike wrote:@Kwakje wrote:hoe kun je ons dit aan doen??? :shock:
Je doet alsof de wereld vergaat, die paar uur in de nacht dat je ligt te slapen… :think:
Ik lig daar echt niet wakker van hoor.
Ik denk dat je de opmerking van Kwakje (net als die van mij en ik denk nog een paar daarvoor), met een tikkie humor moet lezen Rooike![]()
![]()
Asjeblieft met smilies dan want van sommige snap ik de humor dan niet zo :mrgreen:
Zooooo wat een verbetering!!
Veel professioneler en veel rustiger voor mijn ogen.
Nu durf ik weer op mijn werk te forummen
Mooi hoor.