Schoonmaak-routine wie doet er mee?

Ik ben echt blij met die site :mrgreen: Hoef zelf niet meer na te denken wat ik vandaag ga doen :thumbup:

en wat ik echt geweldig vind

Dat ook niet perfect schoonmaken je huis zegent, voel me opeens een stuk minder schuldig :shifty: :mrgreen:

Maria, mag ik de link ook? :-*

Nesteldrang :shifty:

En mag ik de link misschien ook ?

:smiley:

johanna en anita jullie hebben pb 8)

Thanx :mrgreen:

zou ik misschien ook die link mogen?

ben nu ook nieuwsgierig.

:-* inge

inge, je hebt pb :thumbup:

mariam, dat vind ik nou ook :mrgreen: en die 15 minuten huisopruiming vind ik ook een uitkomst :thumbup: . alleen die 2 minuten hotspot vind ik niks. daar kan ik weinig mee. dus of ik laat het liggen tot het groter en groter word :shifty: of ruim het gewoon in een keer op 8)

Die 2 min hotspot is te kort. 5 minuten is wel minimaal en de kunst erbij is denk ik vooral…de hotspot standaard al ‘georganiseert’ te hebben. Ik zie het als een soort ‘emailinbox met verschillende mappen bv’. Stel je post slingert meestal at random door je huis…je wordt er gek van, je raakt rekeningen etc kwijt. Dan neem je zo’n leuk brievenbakje voor in je hal of een ander centraal plekje in je woonkamer oid. 1 vakje voor inkomend, 1 voor rekeningen en 1 voor uitgaand. Maar zie daar wat gebeurd er, het vakje inkomend loopt vol. Dus je neemt iedere week 5 minuutjes om je boxje leeg te halen! Dan is het ineens wel haalbaar om in 5 minuten echt iets effectief te doen! :mrgreen: :thumbup:

Ik ben intussen ook wel nieuwsgierig (en overtuigd dat het hier in huis anders aangepakt moet worden :roll: ). Heeft iemand de link voor mij?

Wie wil mijn flybuddy zijn?

Ik wil ook leren vliegen :mrgreen: in plaats van alleen maar zweven :slight_smile:

Bambi je hebt pb, wist niet of je de link al had :slight_smile:

mag ik de link ook? ik ben nu ook wel erg nieuwschierig

OKé dan moet ik er ook maar aan ‘geloven’. Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden…dus mag ik ajb ook de link?

ik geloof dat dit ook wel iets voor mij is :wink: helemaal nu ik de voorjaarskriebels heb gekregen, ben gisteren al druk aan de sop gegaan maar dat duurt dan weer zooooooo lang :wall:

vind het ook altijd zo’n gedoe dat schoonmaken, ik doe het wel hoor maar het kan altijd beter!!!

dus zou ik die link ook mogen hebben :pray:

hihi, mag ik ook de link :wink:

UUUUUUUUHHHHHHHH

Mag ik ook de link ??? :oops: :slight_smile:

wie van jullie houdt er zo’n control joural bij, ik kan daar niet zoveel mee merk ik :oops:

verder gaat het hier wel al echt beter mijn chaos is voorbij maar ben wel een echte SHE, ben aan t schoonmaken wekelijkse zegenings uurtje :mrgreen: merk ik dat ik schilderijen aan t verhangen ben :wall: :mrgreen:

Aha erlebnis daarom is t zo’n zooi ik word afgeleid :mrgreen:

Enne voor kids werkt t :thumbup:

maar elke dag nog een schitterende gootstenn en ik swish en swipe trouw bed opmaken ook verder nog niet echt :shifty: :oops:

monique en demi je hebt pb :wink:

Miriam, ik heb een control journal (in aanmaak nog eigenlijk). Heb gemerkt dat het mij geholpen heeft om mijn routines op te bouwen. Nu heb ik het voor mijn routines eigenlijk niet meer nodig, maar ik vind het wel nog heel handig voor mijn “zone-werk”.

ik heb nu een multomap. gevuld met insteekhoezen. met uitgeprinte opdrachten.

dus voor mn ochtend routine. mn 16.00 routine, en mn wekelijkse routine :thumbup:

heeft nu iedereen bp gehad? anders pb je me maar :wink: