samarost: red de planeet

jaaaaaaaaaaaa ik vlieg met de arend naar het volgende level toe

zooo heb hem uitgespeeld :smiley:

goed zoooo :slight_smile: als je nog vragen hebt… dan mag je me wel ff toevoegen op MSN als je wilt… zodat het nog beetje spannnend blijft voor anderen :slight_smile:

hihihhi ik stuur je wel even een berichtje met mijn email oke



ja idd het moet wel spannend blijven

heb m uitgespeeld :smiley:



hij is errug leuk :thumbup:

wat is de bedoeling van de machinekamer ? Ik kan alleen het licht aan en uit doen ???

ha gelukt !! Leuk spel.

Hij is idd. erg leuk…



Ik dacht toen ik die waterpijp met hippie zag: “wat is dit voor vaag spel???”



Maar erg mooi gemaakt en grappig.



Ik heb hem ook uitgespeeld… zonder hulp!!! :dance:

jeeeeeeeetje wat moet ik in hemelsnaam doen als die hippie zijn pijp los laat en ik met dat ding het kastje heb geactiveerd.

Ik zie dat er een machine gaat draaien maar wat ikdaar nou mee moet??

Klik op alle poppetjes, pijltje verzetten maar niks werkt.



hellup!!!

Die kabel moet je maken ( ergens daarboven) en als het gemaakt is, dan is het een skilift.



Om die lift in werking te stellen moet je op de knop drukken bij de apparaatje wat bij de hippie staat ( het ding waar hij aan zuigt kan je in het apparaatje, onder, steken) Dan gaan de kabels draaien a.h.w

Je moet dan onderin het beeld ergens klikken ( rechts) en dan komt het poppetje uit de raket omhoog om zijn skietjes.



Snappie het nog :think:



SUc6

jaaaaa. daar is ie op zijn skietjes haaha



thxx, ga er nu vandoor, ff eten

haha, ik heb me rot geklikt in die machinekamer, bleek er gewoon een hele duidelijke aanwijzing te zijn :wink:



Leuk spel…

erg leuke spel he??? ik moest ook ff zoeken hoor… maar heb hem uiteindelijk toch uitgespeeld… vond het erg jammer dat het dat was… maar toch erg mooi gemaakt etc!!

is idd leuk gemaakt al kom ik niet ver haha