Alex is 2 weken geleden ziek geweest, pseudo kroep.
Na een kleine week was hij weer opgeknapt.
Maar hij is nu wel elke nacht wakker. Hij wordt 1 keer per nacht wakker.
Ik laat hem even huilen (5 min) ga dan naar hem toe. hij ligt dan meestal met ogen dicht heel hard te huilen. Als ik hem oppak is hij direct stil. Houdt vaak zijn ogen lekker dicht. Dan even troosten en leg hem weer in bed. Meestal begint ie dan weer hard te huilen. Als ie dan weer huilt, even laten huilen (max 10 min) en dan weer hetzelfde ritueel. Zo ben ik regelmatig een uur met hem bezig. Erg vermoeiend.
Ik weet niet waardoor hij wakker wordt (en tenzij hij het me verteld zal ik er ook wel niet achter komen )
Maar mijn vraag, herkent iemand dit? Zou het een sprongetje kunnen zijn?
Hij slaapt op zijn rug, als ik s avonds bij hem kom ligt ie nog op zijn rug, maar als hij dan s nachts wakker is, ligt ie op zijn buik. ik dacht ook nog, misschien wordt ie wakker, draait ie op zijn buik en wordt dan boos want hij kan niet zelf terugdraaien.
jammer dat er niemand gereageerd heeft…
Gelukkig heeft alex de afgelopen 2 nachten weer doorgeslapen :dance:
Ha Greet! Jammer dat niemand gereageerd heeft. Ik kan/kon je er ook niet mee verder helpen. Gelukkig heeft Alex nu al 2 nachten door geslapen :dance: Hopelijk houdt hij dit zo vol.
Liefs,
Daniëlle
Ik lees het nu pas. Jasmijn heeft bijna hetzelfde. Ze huilt dan wel niet heel hard maar ik kan sinds kort, sinds ze idd ziek is geweest, ook verschillende keren op en neer lopen. Ze heeft oorontsteking gehad en was erg verkouden, koorts en hoesten. Is nu gelukkig weer over maar dat 's nachts wakker worden is gebleven. Ook draait ze dan op haar buik en bedenkt nog niet zelf om weer terug te draaien. Idd vermoeiend. De ene nacht gaat trouwens beter dan de andere. Hopelijk is het ook hier vlug weer voorbij .
Hebben die van mij ook gehad en soms nog wel eens…gewenning van het vele wakker worden tidjens het ziek zijn.dat moet er even “uit slijten”.
Wel super dat hij alweer 2 nachten goed geslapen heeft. :thumbup:
fijn om te horen dat het wel herkenbaar is. gelukkig slaapt alex nu weer lekker door.
miepel, hopelijk slaapt jasmijn ook snel weer door!