hallo,
Onze zoon is nu 8 weken oud en de bv is goed op gang. Alleen s avonds is hij vaak heel onrustig. Hij wil dan niet slapen, krijgt de borst en valt in slaap. Eenmaal in bed is hij binnen 10 min weer wakker en wil weer drinken. Zo ben ik met hem bezig van ongeveer half acht tot 10 uur.
Het begint met een normale voeding, maar hij lijkt wel onverzadigbaar.
Ik kan me voorstellen dat hij wat meer nodig heeft voor de nacht (hij slaapt dan ook wel door tot 6 uur :dance: )
Maar ik vroeg me af, is dit herkenbaar? Dat onrustige s avonds?
Jahoor, heel herkenbaar! Clusteren noemen ze dat…Hier mijn drie jongens gedaan: ff lekker tanken en dan de nacht in (Ohnee, de eerste tankte juist in de nacht :lol: )
maar Kaeyen begon hier ook mee in de nacht, en nu doet hij dit dus 's avonds: na een voeding, snel weer nog een beetje willen, en daarna niet slapen. Dan blijf je maar met hem bezig: boertje? schone luier? En dan was het toch nog een slokje wat ie wilde…
yep clusteren, hier was het op een gegeven moment gewoon zo :
TV aan, glaasje drinken erbij, tanisha aan de borst en drinken maar! Tot ze zo diep in slaap was, dan had ze genoeg en sliep ze door.
Heerlijk vond ik dat… Hele avonden hebben we zo gezeten… Heerlijk, beeb tegen mij aan en af en toe een slok… Echt genieten :inlove: …
gr patricia
bedankt voor de reacties.
gelukkig is het wel herkenbaar.
Ik ben blij dat hij zo goed slaapt, maar vind de avonden wel heel vermoeiend. Met de hele dag zorg voor een peuterpuber en een baby…
En dan als s avonds de oudste op bed ligt, ben ik de hele tijd met baby nog bezig. tegen de tijd dat ik klaar ben met hem, ben ik gevloerd en ga tegelijk met hem mijn bedje in…