ruud is......

@~Marion~ wrote:

:sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:






inderdaaaaaaaad :hand: :hand: :hand: :hand:

tsssssssss :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

Oh Ruud wat heerlijk!

Prachtige foto’s…enneh…geniet lekker samen! 8) :-*

Dat genieten gaat prima! :inlove:



Vandaag Granada bezocht echt een hele mooie stad imposante architectuur ook nog vanuit de Moorse tijd etc.



En vanzelfsprekend moest er ook weer gegeten worden. :mrgreen:



Morgen een dagje niksen en verzinnen welke route we terug gaan rijden. Waarschijnljik via de bourgogne. Misschien nog even bij een vriendin in Avignon langs.

dat voorgerecht zit er goed uit :mrgreen:



mooi man !!!

Dat zeg ik: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: Ik moet er toch werkelijk niet aan denken zeg!











kreun

Van jouw foto’s krijgt ik echt jeugdsentimentgevoelens.



Heerlijk, wat zijn jullie aan het genieten. Helemaal goed hoor, even opladen.



En heerlijk eten… :thumbup:

Hele mooie foto’s van een mooie stad Ruud, heerlijk wat genieten jullie :thumbup:

Ik ben zooo jarloes, me eerste vakantie naar het buitenland was dat ik 2 jaar was naar duitsland! (is ook mooi hoor maar toch.) daarna in 2006 naar Polen (en daar HAD ik fotos van tot mijn zus der ex vriend mijn telefoon camera jatte.). Ben verder dan Belgie in en uit rijden gegaan… :frowning: :o

Alleen maar camping in Kolhorn (misschien kent iemand het?)



Aahhh ik wil ook naar buitenland!