rotmuggen!

Jesse zit onder de muggenbulten. Nu heb ik heel zijn kamertje al uitgeplozen, maar kan de boosdoener niet vinden :twisted: .

Die muggenstekkers, mogen die ook in zijn kamertje of kan ik beter iets anders doen/gebruiken. Een hor zit al voor het raam, maar ze komen gewoon door de deur naar binnen 8) !

Bedankt voor de tips!

Groetjes,

Willy

geen licht aan op zijn kamer als de deur open is…dit werkt bij ons goed, terwijl het buiten stikt van de muggen.

En anders…een klamboe over zijn wieg of bed

groetjes,

Birdy

Wij hebben hier ook een klamboe, want al het andere werkt hier niet :thumbdown:

Die stekker werkte hier perfect alleen… Emma sliep er ontzettend slecht door. Die stekker zend namelijk een hele hoge pieptoon uit waar muggen niet van houden en die kunnen baby’s horen (sterker nog… ik hoorde hem zelf ook). Na een paar dagen de stekker eruit getrokken en emma sliep weer prima. We hebben nu een klamboe boven haar bedje hangen en die houdt de muggen prima tegen hoor. Verder houden muggen niet van tocht, dus zou je een deur en raam tegen elkaar kunnen open zetten. Hier kon dat alleen niet omdat emma’s bedje er precies tussenin staat. Maar als het bedje niet in de baan tussen het raam en de deur staat kan het weer wel.

hoiii…

ik heb bij mijn dochter toen der tijd gewoon de mugge stick van de kruitvat gebruikt. welop plekken gesmeerd waar natuurlijk zij niet met der mond in aanraking kwam.ik weet dat mensen nu denken ja maar zo mugge stick bij zo kleintje… dat had ik ook maar alles beter dan een humpie onder de mugge bulden

zoals voeten endje de spijlen van het bed etc en ik heb de stekker nooit meer gebruitk omdat idd mijn meissie er wakker door bleef.

groetjes miranda

Bij de apotheek hebben ze speciale muggenstick voor baby’s. En daarnaast kun je prikweg gebruiken van VSM

Hier ook 2 klamboe’s.

Licht uit houden is niet nodig hoor, muggen komen op lekkere geurtjes af, niet op licht…

Dus jouw Jesse smaakt gewoon heerlijk :?

Ik zit hier ook met hetzelfde probleem…

Klamboe vind ik eng… Ymke pakt alles vast en trekt dat ding haar bedje in… Ze heeft er een handje van om in bed te draaien, dus vind dat behoorlijk eng…

Hoe doen jullie dat???

De klamboe zit bij mij vast onder de pootjes van het bedje. De opening knoop ik vast aan een spijltje. Zo hangt de klamboe strak om het bedje en kan ze hem er niet intrekken.