http://www.youtube.com/watch?v=5o0vFWBsMe0
Zo’n leuk & vrolijk liedje vind ik dat… was net op de radio… :inlove:
Oohh die vind ik ook zo leukkkkkkk. Mn schoonzus heet zo. Moet ik altijd aan haar denken.
Rosanne…ik weet dat er heel veel mannen zijn lalalala :dance:
OOOOHHHH lekker dan zit ik weer met da nummer in mijn kop :wall:
@mukkemuk wrote:
OOOOHHHH lekker dan zit ik weer met da nummer in mijn kop :wall:
:mrgreen: Sorry… :mrgreen:
Ja die krijg je er voorlopig ook niet meer uit!!! :doh:
Mijn buurmeisje was m net aan het zingen (net als de rest van het repertoire :roll: :mrgreen: )
Ik heb gauw de tv wat harder gezet :lol: En dat is niet omdat ze niet kan zingen, want het klinkt eigenlijk best goed, maar omdat ik het liedje niet in mijn hoofd wil
Nou… ik had toen ik de hele tekst nog niet kende steeds alleen “Rosanne…” in m’n hoofd. En als je alleen maar één woord mee kunt zingen dan is dat pas echt irritant!!!
Ach alles beter dan de hele dag op je werk zingen; Sucking too hard on your lollipop, Or love’s gonna get you down, I said, Sucking too hard on your lollipop, Or love’s gonna get you down. …
Niet dat ik iemand ken die dat deed hoor :oops: :silenced: :liar:
Is idd een leuke zomerhit!
Ik vind hem ook leuk!
hihi ik heb hem als beltoon al de hele week op mijn telefoon :thumbup: :inlove:
super nummer :thumbup:
Heerlijk nummer, ook Mika loopt het vaak te zingen :inlove: .
Best raar om uit de mond van een 2,5 jarige te horen : Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn :roll: 8) :lol:
@Mip wrote:
Ach alles beter dan de hele dag op je werk zingen; Sucking too hard on your lollipop, Or love’s gonna get you down, I said, Sucking too hard on your lollipop, Or love’s gonna get you down. …
Niet dat ik iemand ken die dat deed hoor :oops: :silenced: :liar:
:lol: :lol: , leuk voor je collega’s ook :mrgreen:
leuk liedje voor in je hoofd (al is het een rijmelarij van lik me … , zoals alle nummers van N&S :shifty: ligt lekker in het gehoor, maar die teksten… ieuw… :doh: :mrgreen: )
@Nijmanb wrote:
Heerlijk nummer, ook Mika loopt het vaak te zingen :inlove: .
Best raar om uit de mond van een 2,5 jarige te horen : Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn :roll: 8) :lol:
Haha, ja, Isabel maakt ervan “ik weet dat er heel veel mensen zijn” Modern he, die gaat gelijk voor bisexueel…
@pino wrote:
@Nijmanb wrote:Heerlijk nummer, ook Mika loopt het vaak te zingen :inlove: .
Haha, ja, Isabel maakt ervan “ik weet dat er heel veel mensen zijn” Modern he, die gaat gelijk voor bisexueel…
:lol:
@pino wrote:
@Nijmanb wrote:Heerlijk nummer, ook Mika loopt het vaak te zingen :inlove: .
Ik draai de cd bijna iedere dag en Tijs zingt het ook al mee. :inlove:
Gitaar om zijn nek en dansen!!
Als hij het liedje op de radio hoort zet hij hem harder en komt ie mij roepen!
"Mama, Rosanne...kom dansen!! :dance:
Kus Moon
@monkey wrote:
@pino wrote:@Nijmanb wrote:Heerlijk nummer, ook Mika loopt het vaak te zingen :inlove: .
Kus Moon
Nick en Simon, Tijs en Mika :think: . Klinkt wel hè 8) :mrgreen:
Geweldig dat liedje! sowieso hun 2 albums draai ik he-le-maal grijs
Vooral nu ik per dag een uur in de auto zit vind ik het heerlijk om daar naar te luisteren.
Heb nu vooral: Onvoorstelbaar in mijn hoofd zitten.
@Nijmanb wrote:
@monkey wrote:@pino wrote:@Nijmanb wrote:Heerlijk nummer, ook Mika loopt het vaak te zingen :inlove: .
Kus Moon
Nick en Simon, Tijs en Mika :think: . Klinkt wel hè 8) :mrgreen:
Haha, idd!!! :mrgreen:
Kus Moon