rode blletjes van de anti-rode billetjes creme??

Ik had een vraagje, ik gebruik voor mijn zoontje zijn rode billetjes sudocrem omdat ik gehoord had dat dat super spul was, maar ik heb de indruk dat dat juist helemaal niet goed is daarvoor, zijn poep kleeft ontzettend aan zijn billen vast (echt het beter schrobwerk wat natuurlijk heel zielig is als hij al zulke zere billen heeft) en het word er alleen maar roder van! Nu gebruik ik gewoon zwitsal zalf maar dat is het geloof ik ook niet, iemand goede tips voor mijn menneke zijn billen??

Is et niet een schimmeltje? Ms ff de ha ernaar laten kijken?

Als het echt luieruitslag is gebruikte ik altijd "rode billen creme"van Dr Vogel. een tubetje kost wel €5, maar je hebt er niet veel van nodig en het werkt super!!

bepanthen werkt ook heel goed, en anders gewoon de ordinaire zinkzalf… werkt toch altijd nog het beste , al moet ik zeggen dat ik meestal zweer bij sudo… behalve nu… het lijkt ook ff niet te werken bij Daan

Gebruik altijd sudo… maar als ze echte heel rood is haal ik altijd zinkzalf op olie basis bij de apotheek of bij de drogist en dan speciaal die van dr. swaab. (maar wel die op oliebasis)

Succes,

Annamarie

Daktozin luiercreme helpt hier heel goed bij echte rode billen !! Is zinkzalf met iets tegen schimmel in.