regenkleding voor op de fiets

Hoi!

Mijn man moet Boaz altijd ophalen op het KDV met de fiets. Nu het hier nog weleens regent, zijn we eigenlijk op zoek naar regenkleding voor op de fiets. Ik ben wel wat tegen gekomen maar dat is allemaal vanaf maat 86/92. Maar ik ben op zoek naar maat 74/80. Weten jullie waar ik dus die maat kan kopen en wat het handigste is. Je ziet zoveel: pocho, regenpak en zo’n zak voorop de fiets. Alvast bedankt!

kuzzz

een poncho, en dan juist een veel grotere maat zodat ie alles goed afdekt! Ik heb voor nano 122 geloof ik, en dat werkt op de fiets echt ideaal!

ik heb zelf nu een regenpak aangeschaft via de web-site van h*m

de kwaliteit voelt zeer goed en ook de maat valt erg ruim uit …

Ik zou ook lekker een te grote poncho kopen… Is supersimpel om aan te trekken en dekt alles lekker goed af op de fiets. Heb ik ook gedaan en was er erg tevreden over. Alhoewel… ik had liever gewoon dat het NIET regende, maar ja, dat heb je niet altijd voor het zeggen hè :wink: :lol: :lol:

ok, de pocho is dus favoriet :wink: Maar waar kan ik die kopen?

halfords!

heb hem vandaag ook weer eens uit de tas gehaald, ideaal!

petje eronder, capuchon er overheen

tyg vond het super

Hema! Op de poncho staat vanaf 2 jaar maar bij Timo bedekt het alles en blijft ie dus lekker droog op de fiets.

Hier ook de poncho van de Hema, een mooie rode met Jip en Janneke op de rug :inlove:

Hier ook Hema :mrgreen:

Toen Mitchell voorop zat op de fiets idd ook de poncho van de hema… Voor achterop heb ik later een regen/warmte zak gekocht voor op de bobike fiets zit. Die heb je ook voor voorop maar omdat hij toen al regelmatig achterop zat vond ik dat een beetje zonde…

Nog een tip, als je voor zo’n zak wilt kijken kijk dan op de beurs bij bobike. Ik heb hem op de jonge gezinnen beurs gekocht voor maar 10 euro! in de winkel zijn ze een stuk duurder. Ze stonden trouwens ook met een merkloos merk :think: op de beurs destijds voor hetzelfde geld…

De zak werkt super, beentjes zitten goed warm en droog verpakt en de poncho doet de rest… enige nadeel vind ik dat de poncho van de wind wel eens omhoog komt maar daar kan je met een simpel klittebandje wel wat aan doen zelf… :wink: Je moet alleen effe handig worden in het eromheen doen…de zak zit nl om je stoel heen…