Hier was het glibber de glij naar school en amper te fietsen.
Opgevroren wegdek dus.
En de achterportieren van de auto waren vastgevroren… dus toch aardige vrieskou hier
hier was het ook vreselijk glad!
hier naar school toe amper glad… maar toen ik terugliep naar huis was het echt spekglad op de fietspaden… (geen voetpaden om over te lopen :roll: ).
Vond het doodeng met de jongste man in de draagdoek op mijn buik. Die gaat straks voor de zekerheid met het halen dus in de wagen. Als ik dan onderuit ga is het enige wat kan gebeuren dat de wagen terug dan wel doorrolt.
zo was vanmorgen spekkie glad
nu ook maar nog niet glad
als het goed is gaat het hier sneeuwen vannacht
hier ook laat die rot sneeuw weg blijven
nou er lag sneeuw, maar wat een troep,
ik wil sneeuw echte sneeuw
smelt al lekker weg :lol: :lol:
Gelukkig al bijna weg hier :lol:
waar blijft die sneeuw!!!
Ik heb genoeg regen gezien, ik wil lekker sneeuwpoppen maken, met de slee door het dorp lopen en samen met de kinderen van de helling af glijden.
Ik wil ook SNEEUW!!!
:lol: :lol: :lol:
O wat heerlijk dit weer. Géén sneeuw!!!
Joehoe… en gewoon nog boven nul ook nog.
@Anneke wrote:
Inderdaad :lol: :lol:
Zou mn regendans dan toch goed werken :mrgreen:
@Anneke wrote:
yeeaaahhhh
:lol:
k heb nog maar 1 keer m’n handschoenen aangehad.
In Canada (Ontario) ligt sinds afgelopen week pas sneeuw. Dus ik ben bang dat wij nog wel wat gaan krijgen (althans de kou dan).
heb bij dit weer gewoon geen wintergevoel… gister even naar de winkel en mijn winterjas was gewoon te warm.
Ja gek he met 11 graden… op 28 december :wall: .
@mamaMarije wrote:
heb bij dit weer gewoon geen wintergevoel… gister even naar de winkel en mijn winterjas was gewoon te warm.
Ja gek he met 11 graden… op 28 december :wall: .
haha :lol: ja das wel erg ja

Maar hier was het gister met de wind toch wel frips hoor

zondag lokaal 13 graden … zo stelt de nieuwjaarsduik ook niks voor. Kunnen ze ipv knakworst, ijsjes gaan uitdelen.
Nee geen, regen en geen sneeuw, gewoon heel het jaar door 25 graden met een paar nachten in de week regen. Zo van twaalf tot vier zodat het weer opgedroogd is als ik wakker word. Sneeuw, ik ben het nog net niet gaan haten, maar het scheelt weinig. Mijn fiets roest weg van de pekel, moet hem in de hal zetten omdat anders het slot bevriest en dan nog de ongeduldige automobilisten die het nodig vinden om te toeteren en hun middelvinger op te steken als ik over de gepekelde hoofdweg fiets. Tja ik heb geen winterbanden onder mijn fiets liggen.
Maar idd die regen hier is niet leuk meer. Maar ja wat nu valt valt zo niet en het meeste zal naast ons vallen.
Haha ik wil eerder in badpak met een ijsje onder de parasol “klagen” dat het zo warm is en heerlijk niets doen behalve de zon mijn eczeem weg laten branden. 8)