Heeft iemand het idee wat ik moet doen als mijn ventje een regeldag heeft en hij naar de creche gaat?
Hij krijgt afgekolfde bv mee voor die dag en ze hebben een reservevoeding in de vriezer liggen en achteraf weet ik natuurlijk hoeveel voedingen hij gehad heeft, dus dat zou ik de volgende dag in kunnen halen door een keer extra te kolven.
het punt is dat hij op de creche “oude” melk krijgt (circa 1 maand oud) waar dan dus minder voedingsstoffen inzitten. Blijft hij dan niet denken dat hij moet blijven clusteren?
Hier nergens problemen mee gehad hoor!!!
Geen herkenning…geen tips dus ook van de mede feb-mama.
Hier nog nooit een regeldag meegemaakt :think:
Ervaring is dat ze het op de creche zo interessant vindt om andere kindjes te zien en te bekijken, dat ze minder vaak komt om te drinken dan hier thuis als ze bij mij is (thuis komt ze overdag echt stipt om de 3 uur)
Vaak krijgt ze dan als ze al weer thuis is alsnog het ontdooide flesje melk…maar dat was je vraag niet. :wall:
Denk dat je het het best kan opschuiven tot een dag dat je zelf thuis bent en m dan gewoon vaker aanleggen of eventueel een extra keertje tussendoor kolven. Mocht i dan vroeg komen voor een volgende voeding kun je altijd dat afgekolfde geven. Misschien kun je de regeldag “rekken” tot aan het weekend door afgekolfde melk te geven en m dan in het weekend gewoon heel vaak aanleggen zodat je produktie weer opgeschroefd wordt.