super! Ik wens jullie en al die prachtige kinderen alle geluk van de wereld toe :-*
Ik heb je al op msn gesproken
Gefeliciteerd en wens jullie alle geluk van de wereld toe :thumbup:
@Marietje wrote:
Ha, niet alleen een goede 1 aprilgrap, maar jullie houden de gemoederen wel bezig zeg hier :lol:
Ach, we willen af en toe opvallen. We hebben nog een verloving, huwelijk en zwangerschap in de planning, en als we dat allemaal gedaan hebben verzinnen we wel weer wat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
John en Anna gefeliciteerd :dance: :dance:
Ik dacht eerst ‘och nee toch’…
En toen :shock:
en toen :mrgreen:
Leuk hoor! Geniet van elkaar en jullie kids!
Zo nog heel wat in de planning dus zo te lezen.
Veel plezier hiermee
:-* Gismo
@Reaph wrote:
@Marietje wrote:Ha, niet alleen een goede 1 aprilgrap, maar jullie houden de gemoederen wel bezig zeg hier :lol:
Ach, we willen af en toe opvallen. We hebben nog een verloving, huwelijk en zwangerschap in de planning, en als we dat allemaal gedaan hebben verzinnen we wel weer wat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
:thumbup: Succes dan maar alvast

@Reaph wrote:
@Marietje wrote:Ha, niet alleen een goede 1 aprilgrap, maar jullie houden de gemoederen wel bezig zeg hier :lol:
wauw spannend zeg allemaal, lijkt me zo gezellig een huis vol kids :inlove:
gefeliciteerd met deze stap in jullie relatie
geniet ervan met zijn alle
Nou wat leuk zeg. Geniet ervan.
Hey wijffie en Reaph
Gefeliciteerd zeg
Nou moet ik zeker nog langer in de auto te zitten.
Om jou en Sam te kunnen zien
Geniet lekker van elkaar en de kids
:-*
@Reaph wrote:
als jullie in dit tempo doorgaan zal dat niet al te lang duren :mrgreen:
Ook in deze volgorde?

:shock:
gooi de remmen maar los reaph.
gefeliciteerd!!!
Geniet er lekker van met zijn allen
liefss :vlinder:
@annemarie69 wrote:
@Reaph wrote:@Marietje wrote:Ha, niet alleen een goede 1 aprilgrap, maar jullie houden de gemoederen wel bezig zeg hier :lol:
als jullie in dit tempo doorgaan zal dat niet al te lang duren :mrgreen:
Ook in deze volgorde?![]()
Zolang ze daarin hun eigen gevoel volgen, is het prima!
Heel veel geluk samen!
Nou ja zeg…ik schrok ervan !!!
Gelukkig gaan jullie samenwonen :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd en veel geluk samen !!!
:-* :-* :-*
Heel veel geluk :inlove: