Quinny Speedy XS, staat stof te vangen

@Guusje wrote:

waarom niet de buzz??




Hoor ik teveel negatieve verhalen over en daarnaast gaat het mij voornamelijk om het rijden op hobbelig terrein, daar is de buzz weer niet geschikt voor…



Heb vanavond een proefritje gemaakt met nica in de freestyler 3xl comfort van de buren, nou wat een super ding, Nica heeft nog nooit zo mooi in een wagen gezeten :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nou ik vind de buzz ideaal, heb er vorige maand tijdens de vakantie een stuk mee door het bos gelopen en dat ging ook goed. Jim vond het ook lekker die sukkelde er heerlijk van in slaap!



Voordeel van de Buzz is dat de wandelwagen van je af en naar je toe kan, naar je toe in 2 standen, net niet rechtop en bijna helemaal plat, naar je af kan ie rechtop half plat en plat. Het nadeel is dat je hem niet met de wandelwageninzet erop kan inklappen, maar wij hebben een grote auto dus ik vind het niet zo’n probleem.



Zondag even gewandeld met de Speedi van mijn vriendin, maar ik vind mijn buzz toch echt fijner!

Ik ben dus ook heeelemaal van de freestyler 4XL. Ben er enorm blij mee!!! En inderdaad, hij kan helemaal plat, én helemaal rechtop, de boodschappen mand isheel royaal… heerlijk.



Maar inderdaad, het is een hele grote wagen die de kofferbak helemaal vult als je 'm mee moet nemen…

…hier dus precies hetzelfde probleem met de Quinny speedy sx,

hij staat hier ook stof te vangen!



Vroeg me ook al af of ik m zou verkopen, maar vind dat toch ook wel weer zonde. Wij gebruiken eigenlijk ook alleen de buggy, deze past ook nog eens gemakkelijk in de auto, en is vaak licht in gewicht.



Ik ben nu zelfs op zoek naar de :mrgreen: beste buggy.



Groetjes van Mij