Quien es el Topo??? - FINALE

Toch Dennis…Al verdacht ik hem pas 2 weken.

Goed gedaan hoor. Ook leuk om te zien hoe hij zijn mollenstreken heeft gedaan…

Dit is voor mij het eerste mollenseizoen ooit, dus ik vond het hartstikke leuk…



Ik zei al tegen mijn man dat ik het jammer vind dat het afgelopen is :shifty:

Gaan jullie straks ook junior de mol kijken? Lijkt mij dus ook wel grappig.

@fiep klophout wrote:







ik blijf er toch weer bij dat het jaar met george als mol echt het allerbeste was; toen waren het nog echt coole molstreken (of was het toen nog allemaal nieuw en daardoor heel cool?)




George was en is gewoon de oppermol!

Dat was zo’n geweldige reeks!

Helemaal mee eens…



Terug naar nu: dus Dennis…ik heb hem pas vanaf vorige week in het vizier, inderdaad doordat ik hem wel raar vond doen maar nooit raar genoeg…

Tja en nu is het weer voorbij, maaaaaaar ze komen terug en dat is een verrassing voor mij want de Avro had aangekondigd te stoppen ná deze reeks!



Gelukkig dus: volgend jaar weer mollenjagen! :mrgreen:

Wuah



que me parto!!!



ya me enterado que es el topo… ya vi el programa en españa peeeero no me acorde wuahahah





Bueno yo saco al vino y la tortilla de patata y celebramos que se encontro el topo Dennis hahahah :lol:

@Vuegje wrote:

Wuah



que me parto!!!



ya me enterado que es el topo… ya vi el programa en españa peeeero no me acorde wuahahah





Bueno yo saco al vino y la tortilla de patata y celebramos que se encontro el topo Dennis hahahah :lol:






:eh: :think: :eh:



Vertaling graag?? :mrgreen:

haha ziet jij hebt echt een goed geheugen! Maa rhet komt door jou allemaal wel weer boven: dat weggooien van het geld was idd ook echt cool!





Terug naar nu.



Ik heb geloof ik dennis maar een keer echt verdacht (en hier geloof ik twee kee rop hem gestemd, maar een keer was omdat ik geen beter alternatief had), en dat was bij die opdracht met die grote poppen (pnogwattesen). En dat vind ik ook nog wel zijn meest geniale molactie. (en onbegrijpelijk dat dunya niet heeft gezegd: jemig dennis, dit is zo’n slecht en onduidleijk plan, dat doen we dus níét). Verder vond ik het ouderwets mollerig leuk te zien wat ie op die boot heeft zitten uitvreten.

en grappig hoe vaak het forum van widm genoemd werd. Dat ze zélfs daar sommige dingen niet ontdekt hadden :mrgreen:

en wat voor koe ben ik dat ik bij die laatste opdracht niet heb gedacht: diegene die onder de grond zit, das natúúrlijk de mol :wall:

Ik ging hem verdenken bij die opdracht in de grot. (was toch voor die poppen???)…



Hij had het draadje van de kaart vast toen hij dook en liet hem los…



Verder vond ik het ook verdacht hoe het met het cassettebandje ging, maar toen verdacht ik Dunya en die was ook bij…



Patrick zei het gewoon goed. Elke keer vond hij dingen verdacht, maar je doet er niets mee… 8)



Overigens vond ik al die aanwijzingen erg moeilijk hoor. de achtste maand betekent mol etc etc Ja en? hoezo wees dat dan op Dennis, dat liedje. Ook grappig, maar ik vond nog steeds niet dat het naar Dennis wees. Veel rood, ach, andere hadden ook rood. Dan hadden ze hem alleen maar rood moeten laten dragen bedenk ik mij nu…

Yippee!

Ik verdacht Dennis al sinds die sein opdracht waar hij zo verdraaid handig gebruik maakt van de stommiteiten van Patrick.

Die seinopdracht vond ik trouwens de leukste opdracht, ever.

Ik heb me zitten bescheuren toen Patrick en Dennis moesten uitbeelden voor Georgina en om het feit dat ze allemaal probeerden de boel te verstieren en toch de juiste personen hadden (okay Joris wist toch nog iemand verkeerd te doen)






@fiep klophout wrote:

die grote poppen (pnogwattesen).
piñata’s :mrgreen:



@fiep klophout wrote:

En dat vind ik ook nog wel zijn meest geniale molactie. (en onbegrijpelijk dat dunya niet heeft gezegd: jemig dennis, dit is zo’n slecht en onduidleijk plan, dat doen we dus níét). Verder vond ik het ouderwets mollerig leuk te zien wat ie op die boot heeft zitten uitvreten.
Ja, op dat motortje en dan over de walkie talkie van “ja ik loop nu daar en daar heen”





Juniormol ook leuk!

@Vuegje wrote:

Wuah



que me parto!!!



ya me enterado que es el topo… ya vi el programa en españa peeeero no me acorde wuahahah





Bueno yo saco al vino y la tortilla de patata y celebramos que se encontro el topo Dennis hahahah :lol:






aaaah ff mijzelf quoten :lol:



Ik lach me een ongeluk



Ik ben erachter gekomen wat het programa el topo es ik heb het al in Spanje gezien maar ik herinerde het mij niet meer



Maar ik haal de wijn en de spaanse tortilla boven en we feesten ff op topo dennis :lol:



okay

Wat ik vooral briljant vond, ik dat hij vraagt of EGO de mol is… en dat niemand op welk forum dan ook dat gehoord heeft… :thumbup:

:wall: :wall: :wall: :wall: Dennis :oops:

Jaaaaaaaaaa, DENNIS!!, gelukkig, ik werd al helemaal zenuwachtig dat het toch Edo was…



@Sonne wrote:

Yippee!

Ik verdacht Dennis al sinds die sein opdracht waar hij zo verdraaid handig gebruik maakt van de stommiteiten van Patrick.

Die seinopdracht vond ik trouwens de leukste opdracht, ever.

Ik heb me zitten bescheuren toen Patrick en Dennis moesten uitbeelden voor Georgina en om het feit dat ze allemaal probeerden de boel te verstieren en toch de juiste personen hadden (okay Joris wist toch nog iemand verkeerd te doen)




size]




ja, precies, toen ben ik hem ook gaan verdenken, DRIEFM, hahaha, dat bedenk je toch niet, dat twee mensen dat tegelijk niet zien?



Ik volg de mol pas sinds vorig jaar. Maar ik vond Dennis wel een veel leukere mol dan Inge. Zij deed eigenlijk niet zoveel.



Dennis rules!! 8)