Hallo allemaal,
Een poos geleden merkte ik dat ik een hele tijd overtijd was gegaan (zo een elf dagen), ik heb toen een test gedaan die licht positief aanduidde en dat ik dus in verwachting bleek te zijn. Ik voelde instinctief matig dat het mis zat, bij Noortje had ik onmiddellijk twee volle lijnen staan en nu dus een lichte lijn terwijl ik wel duidelijk al serieus overtijd was. Na dag vijftien is het dan “fout” gelopen, dit was afgelopen zondag. Ik zou dus zo een kleine zeven weken ver zijn geweest. Ik had mijn man niet ingelicht. :oops: Wij beide zijn niet aan het proberen voor een zwangerschap (gezien mijn bevalling bij ons Noortje, nieuw werk enz…)
Ik heb nu wel een paar vraagjes, mijn bloeding was niet heftig (alleen de eerste dag maar na drie dagen bloedde ik al niet meer, is dit normaal? :think: ), ik voel mij verschrikkelijk misselijk, moet al drie dagen lang overgeven (nu vandaag lijkt het wat beter te gaan) en heb enorme krampen in mijn rug.
Hoort het zo te gaan? En betert dit na een tijdje of moet ik toch naar mijn gyn gaan? En wanneer gebeurd een curettage eigenlijk?
Hoelang je bloed zegt niet zoveel. Bij mijn mk met 6 weken ongeveer heb ik ook slechts 2 dagen flink gebloed daarna ging het over in een gewone menstruatie en duurde al met al een week.
Die krampen in je rug en die misselijkheid kunnen er op duiden dat je of nog steeds zwanger bent (bloedverlies hoeft echt niet altijd op een mk te duiden nl) of dat er nog iets zit.
Persoonlijk zou ik even de verloskundige bellen en je verhaal voorleggen.
Zou alleen wel je man inlichten
ik heb gelukkig geen ervaring … maar wat ik zelf zou doen is bij twijfel gewoon bellen.
gewoon de situatie voorleggen … beter 1x te veel bellen als dat achteraf iets voorvalt dat je denkt was ik er maar eerder bij geweest
en laten kijken of alles schoon is in je baarmoeder is ook niet vreemd hoor.
Ik zou idd ook je man inlichten en wel even langs een arts gaan… niet speciaal de gyno maar kan ook de huisarts.
De krampen en misselijk kunnen er idd op duiden dat er nog iets is blijven zitten.
Wil je niet bang maken maar ik heb ooit een buitenbaarmoederlijke gehad en had dezelfde dingen incl het lichte streepje dus ga even langs een arts vd zekerheid :-*
Liefs loes
Ben je zeker weten het vruchtje verloren?
Want alleen bloed verliezen zegt niet zo heel veel op zich.
Mijn VK heeft mij toendertijd verteld dat het bloeden snel minder word wanneer alles eruit is.
En dat je je dan ook gelijk een stuk beter voelt.
Krampen die over zijn enzo.
Ik zou dus zeker je gyn even bellen en het ook met je man bespreken.
Kans bestaat dat het nog niet schoon is, maar mischien ben je zelfs nog wel zwanger?
@dyfaine wrote:
Ik zou idd ook je man inlichten en wel even langs een arts gaan… niet speciaal de gyno maar kan ook de huisarts.
De krampen en misselijk kunnen er idd op duiden dat er nog iets is blijven zitten.
Wil je niet bang maken maar ik heb ooit een buitenbaarmoederlijke gehad en had dezelfde dingen incl het lichte streepje dus ga even langs een arts vd zekerheid :-*
Liefs loes
had je ook stolsels? Vruchtje?
Je kunt gaan “dokteren” door nog eens te testen om te zien of er nog hormonen in zitten, maar pas op met pijn die heftiger wordt.
Ik ken uit eigen ervaring meerdere verhalen; en dit kan idd een teken zijn dat er ergens nog iets zit.
De eerste dag heb ik inderdaad heel veel stolsel verloren, het was anders dan een normale menstruatie dus! Ik vond het alleen gek dat het na drie dagen al stopte en dat ik dan daar nog zo ziek bij werd. :think:
Oh ja mijn man wist het hoor, zodra het misliep heb ik hem toch maar ingelicht. :oops:
Voel me gelukkig nu wel beter, niet meer zo misselijk en helemaal niet meer zwanger dus denk dat mijn lichaam toch het werk gedaan heeft.
Voor de zekerheid bel ik morgen eventjes naar mijn HA, je weet toch maar nooit.
Heb gisteren wel een paar keer moeten slikken, kreeg van mijn collega haar jongste kindje in mijn handen gedrukt, dat deed wel raar! :?
Maar ja dat zal er ook wel bij horen zeker. Het doet toch wel meer met je dan je zelf denkt ook al was het ongepland.
:hug:
Kom je alleen even een dikke knuffel geven :hug: :-*