Gisteren was ik bezig een sinaasappel van vilt te maken en toen hij af was vroeg ik aan emma wat het was. Zegt ze: Een sienderijn :lol:
Duidelijk dat ik wat meer mijn best moet doen zodat je het verschil kunt zien tussen een manderijn en een sinaasappel.
Afgelopen zondag zijn oma en opa een dagje op visite geweest. Stijn (2.5) vraagt nu steeds om oma. Dan zeg ik: waar is oma? En Stijn antwoordde: oma afgelopen :mrgreen: !
Zou het echt gewoon in de genetische aanleg van jongetjes zitten dat ze dingen die rijden leuk vinden?
De volgende conversatie vanochtend rond 7.30, ik was Jelmer een schone luier aan het omdoen:
J: mama dat is mijn piemeltje he?
A: ja lieverd.
J: mag ik daarmee spelen? :shock:
A: tuurlijk schatje, is helemaal van jou, dus als je ermee wil spelen mag dat.
J: maar hij heeft helemaal geen wielen… :lol:
@annemarie69 wrote:
Zou het echt gewoon in de genetische aanleg van jongetjes zitten dat ze dingen die rijden leuk vinden?
De volgende conversatie vanochtend rond 7.30, ik was Jelmer een schone luier aan het omdoen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@mamaMarije wrote:
@annemarie69 wrote:Zou het echt gewoon in de genetische aanleg van jongetjes zitten dat ze dingen die rijden leuk vinden?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Whoahahahaha :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: Ik lig hier dubbel van het lachen en ben al zo melig na dit:
Tejo is dit jaar al een paar keer bij de huisarts geweest ivm hoesten ed. En nu opeens in de ban van dokterspulletjes. (hebben wij niet, en met zogenaamde dingen kan hij ook prima overweg )
Papa kwam vandaag ziek thuis dus wilde Tejo bij hem kaboemkaboem doen (naar hartje luisteren)
Papa is alleen een beetje lang, dus opperde ik dat papa maar op de bank moest gaan liggen.
Tejo liep alleen niet mee, plots druk met andere dingen, dus ikke:
Tejo, papa ligt op de bank, je zou hem toch “onderzoeken?”
Dus Tejo naar papa en kijkt daar onder de bank, en naast de bank en onder de stoel en… Hij was in elk geval druk aan het “zoeken” “onder” de bank. Alleen had niemand een idee waar hij naar aan het zoeken was tot het kwartje viel.
Toen kon je mij wel ff opvegen :lol: :lol: :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:lol: :lol: :lol:
Matteo stond vanmiddag op een stoel en zei: Milan is een peuter, Matteo is een kleuter…
Ik zei: nee andersom…
Hij draait zich om op de stoel en zegt hetzelfde nog een keer :lol: :lol:
:lol: :lol:
Hetzelfde als dat Sam een t shirt kreeg met een dwerg die op z’n kop staat. Ik zeg kun jij ook op z’n kop?
En hij legt het t-shirt op z’n hoofd :mrgreen:
Heerlijk letterlijk!
hier duurde het ook even voor ik Tejo doorhad :lol:
Thomas tegen opa vandaag:
“Opa, ik ga je een moeilijke vraag stellen… Waarom hebben we een nek?”
Ze zaten in de bus en alle passagiers keken naar mijn vader zo van, ja… leg dat maar eens even uit :mrgreen:
@Mirretje2 wrote:
Thomas tegen opa vandaag:Oh, maar dat is toch geen moeilijke vraag?
“Opa, ik ga je een moeilijke vraag stellen… Waarom hebben we een nek?”
Ze zaten in de bus en alle passagiers keken naar mijn vader zo van, ja… leg dat maar eens even uit :mrgreen:
Je nek is om je hoofd te verbinden met de rest van het lichaam :mrgreen: ÉN!!! Zonder nek ziet het er niet uit (en dan gelijk ook een beetje proberen voor te doen :lol: )
Wel leuk die vragen :inlove: En vooral ook leuk dat iedereen belangstelling heeft voor het antwoord :lol:
:-* liefs, Evelien :vlinder:
Joas wijst voor de tweehonderdste keer vandaag hetzelfde plaatje van een auto aan in zijn boekje: “Oooh mama, kijk, WAUW!!!”
Beetje quasi-grappig zeg ik: Die auto is écht vet lauw man!
Hij knikt instemmend, en zegt: Jeweettoggg 8)
E.va ligt net in bed en ze roept naar beneden:
“Maaaaaama! Ik ben niet ingestopt!!!”
Waarop ik door de babyfoon tegen haar zeg : “Jawel hoor, ik heb je nét ingestopt!”
E.va: “Ja maar ik ben nu weer uitgestopt!”
Haha, ik ben haar hard lachend weer in gaan stoppen en E.va hinnikt hard mee. Maar ze had geen idee waarom ze zo grappig was haha! :mrgreen:
Jayden begint over een tegen antwoord op te geven:
"Jayden wil je dat niet doen?’
“Maar dat vind ik leuk!”
"en ik vind het niet leuk dat je dat zegt: als ik je vraag iets niet te doen, ga jij niet zeggen ‘dat vind ik leuk’.
"Maar dat vind ik hééél erg leuk’…
:mrgreen:
Zaterdagavond mag Saar even naar 'Mijn papa is de beste kijken"…
Zitten lekker samen op de bank.
Komt er een meerkeuzevraag…
Wie speelt de hoofdrol in de musical Joseph?
Hoor ik heel zachtjes naast me:
“Jezus…”
Dus ik vraag: Weet je wie dat is dan?
Ja hoor mam, dat is het kindje van God!
Van die musical!!!
Ze zit nu al 3 weken op een Katholieke school…
Lees haar wel al jaren voor uit een kinderbijbel af en toe, maar die is blijkbaar niet zo aangekomen. Het verhaal van de juf blijkbaar wel!!! :inlove: :inlove:
wat leuk al die pratende kids
geweldig die uitspraken
xxx mariska
met al die sneeuw zei mijn dochter(3) tegen mij:
Mama moeten we de sneeuw maar even weg vegen zodat de oudjes niet op hun snufferd gaan.
Ik haalde vandaag Noa op uit school en vroeg wat ze gedaan had. Haar antwoord was “Ik had vandaag een keer niet geschilderd maar alleen kralen geplankt”. Viel bijna van mijn fiets van het lachen. Ze heeft het zelfverzonnen werkwoord “kralenplanken” al wel vaker gebruikt, maar deze vervoeging was wel erg lachwekkend!!