prietpraat

Ah, wat lief :inlove:

• ziet in gedachten een rood-wit gestippeld lammetje rondhuppelen -

Tom gaat elke keer mee naar het ziekenhuis voor de IUI. prima, hij zit in een stoel schuin naast/achter de tafel, dus ziet niet echt wat er gebeurd.

• tom en dokter hadden een gesprek over wel of niet ziek zijn van mama…

neejjjj mama is niet ziek vind tom :cool:

Maar ja…die dokter vraagt dus: waarom is mama dan hier Tom?

Tom: mama heeft een eitje in haar buik :inlove:

Dat klopt, heel goed tom…en vandaag…wat gebeurd er vandaag?
  • ik kreeg de inseminatie en dus was ze benieuwd hoe ik dat had uitgelegd :wink:

Tom: eitje krijgt een verrassing :inlove: :lol: 8)

Dokter loopt gierend van de lach naar achteren…mama heeft een verrassings-ei :lol:

1 keer raden wat tom kreeg toen we klaar waren :lol:

Hahaha, ik zie het voor me!

Ik werk zelf in die “sector” en ik vind dat je het wel heel leuk had uitgelegd aan Tom :inlove: .

En was z’n surprise ei lekker :wink: ?

Paultje: voor jou speciaal deze nog ff dan :wink:

• is eigenlijk off topic maar ok :wink:

de keer dat ik zwanger raakt van Tom, was onze eerste IUI. geen idee wat er zou gaan gebeuren…

ze komt met van alles aan zetten, en drukt me een buisje onder mn neus met allerlei gegevens…of ik die even wilde controleren… tuuuuurlijk…:angel:

toen weer wat gerommel en toen zou 'het’gaan gebeuren…

ik zie weer wat buisjes en ineens valt me een bepaalde kleur op IN een buisje…

en ik roep keihard: kijk R! het wordt een meisje :inlove:

ze heeft hikkend van de slappe lach de IUI gedaan 8) :lol:

Whoehaha, dat meisje is goed gelukt dan :mrgreen:

Mijn zoontje van bijna drie zit nog wel eens 2 minuten op zijn “strafstoeltje” als hij niet luister met de mededeling dat hij net zoveel minuten op zijn stoeltje moet zitten als hij oud is en maar eens moet nadenken wat hij gedaan heeft (of juist niet).

Zeg ik vanavond geirriteerd tegen mijn man … “je luistert gewoon niet naar me” … wordt mijn man door ons zoontje naar de stoel gedirigeerd met “ga maar eens nadenken … uh… en heel lang want jij bent al heel veel jaar” :mrgreen:

Hahaha, je hoort echt jezelf terug he…

Emma zat vanavond op de WC te poepen maar het ging een beetje moeilijk: “Even helpen, papa, op mij hoofd duwen…”

hahaha zou het helpen?

Tygo loopt te slepen met een koffertje: “zo… die is behoorlijk zwaar!”

(oud wijf :mrgreen: )

Wij waren verleden week met Stein op een verjaardag.

Mijn tante zat Stein een beetje te pesten.

Loopt ie naar haar toe en zegt bloedserieus:“tante Truus je mag niet met volle mond praten, ik zie je eten dan zitten en dat vind ik erg vies”,

:oops: :oops: (zal ie geloof ik ook vaak horen)

Leidster van Stein zijn KDV vroeg aan Stein hoe het met zijn neefje Finley gaat zegt ie :“nou die groeid ontzettend goed aan de borst”

Lieke(2) zat vanmorgen aan de ontbijttafel,

zegt ze heel serieus.

Kijk nou es buiten , het is er misselijk

( mistig dus 8) )

:lol: :inlove:

:lol: :lol:

Luna komt net de kamer ingelopen jas en laarzen aan muts op (volgens mij ligt er sneeuw zo is ze aangekleed :think: )

en zegt ik ga soopies doen cronies halen :inlove:

boodschappen doen macronie halen

nou ik weet gelijk wat we eten vanavond macronie haha

Peter wil altijd graag mee om “doodschapjes” te doen, hij steekt volgens hem nooit zijn “Tom” uit en als hij een auto met een deuk ziet dan komt dat door een “boksing” :mrgreen:

We waren vorig weekend even met z’n allen aan het shoppen. Emma stond met papa te wachten in de rij voor de kassa en ik stond met Sophie bij de uitgang te wachten. Roept Emma: “Ik ben hier, mama, bij papa inne rij, en ik heb een windje elaten!” Daar was de rest van de rij blij mee :oops: :oops: :mrgreen:…

@Jannigje wrote:

Loopt ie naar haar toe en zegt bloedserieus:“tante Truus je mag niet met volle mond praten, ik zie je eten dan zitten en dat vind ik erg vies”,

Leidster van Stein zijn KDV vroeg aan Stein hoe het met zijn neefje Finley gaat zegt ie :“nou die groeid ontzettend goed aan de borst”

whahaha ik lees het nu pas! wat een oud wijf joh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Ziet wrote:

@Jannigje wrote:

whahaha ik lees het nu pas! wat een oud wijf joh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
oud wijf eerste klas :inlove:

dit dan:

op de wc sjit… wc papier op :doh:

"Tyg, kun jij even naar papa gaan en zeggen: “mama wil graag wc papier”? "

“nou… vooruit dan maar”

:roll:

hihihi, laaatst heeft thomas op de psz nieuwe woordjes geleerd, dik, dun, groot en klein, en alles wat daar bij hoort

ineens zei hij tegen mijn moeder die wat gezet is

oma dikke kont

tom en ik zijn bij de wasmachine, het is nog heel vroeg en dus heeeel donker.

er zit een dakraam in de uitbouw waar de wasmachine staat.

kijkt tom omhoog en zegt: mam er ligt een vuilniszak over de muur :inlove: 8)

Thomas vraagt wanneer hij jarig is…

Ik zeg: “volgend jaar en dan wordt je 3 jaar!”

Thomas: “Nee 4!!!” en steekt vervolgens doodserieus 5 vingers op :lol:

Thomas laat zich dramatisch op de bank vallen en roept uit: “Help!!! HEEEEEEELP!!! Thomas hataanval!”

(Echt geen ideeeeee waar hij dat vandaan heeft :shifty: heb hem maar uitgelegd dat je daar niet mee mag spotten :shifty: nadat ik eerst even moest lachen :silenced: :oops: )

Thomas is wakker (al om 6u :zzz: ), springt op bed boven op papa en roept: “Thomas plaat schip hoi!!!” (Vertaling: Thomas piraat, schip ahoy!"

Thomas zit op tafel… dat mag niet… maar na weet ik hoevaak waarschuwen was ik even zat om er steeds wat van te zeggen en doe alsof ik het niet zie :oops:

Lang duurt het negeren niet…

Thomas: “Ik zit op tafel!”

Ik: “Dat mag niet he Thomas!”

Thomas: “Mag wel van papa”

Ik: " Nee hoor"

Thomas: “Jawel ik ga papa vragen”

:roll:

Hij is verbaal steeds sterker en ik moet met de dag meer om hem lachen :inlove:

Ikzelf heb dan geen kinderen maar mijn nichtje heeft ook wat nieuws :mrgreen:

Als wij (ik, hubby of mijn zwager) mijn zus roepen, roepen we Suus!

Nou mijn nichtje mijn zus roept maar mijn zus luistert even niet omdat ze bezig is gaat het als volgt:mama, mama dan maar anders proberen, Suus, Suus, Suus, (snel achter elkaar)

Mama Suus, ik loepe!! (ik roep je) :mrgreen: