Peter was van streek, geen reden voor hoor, gewoon rot wakker geworden. Ik praat met hem, zoooo dus jij word grote broer?
“Nee” Niet? maar je krijgt toch een babybroertje “Nee”
Oh, maar ga je hem dan geen flesje geven? “Nee”
“Ik ga hem leren fietsen en hem leren spelen met de auto’s en we gaan naar buiten om met Kian te spelen” en ineens flapt Aniek er tussen “En ik ga de baby aan een tak hangen!” :lol: :shifty:
eh, dat laatste zullen we nog wel even zien schat :silenced: :shifty:
Aniek heeft het momenteel veel koud, komt omdat ze niet echt veel eet.
Ligt ze in bed met dikke pyama onder de deken, ik praat nog even met haar dat ze misschien beter wat meer kan eten.
Omdat haar buik net een motor is van een auto en de auto af en toe ook benzine nodig heeft. Zegt ze “maar, de auto drinkt maar 1x in de week en ik heb vanmiddag nog chips gegeten toen Wessel jarig was!”
Zo van… dat is toch zat… :roll:
whahaha wat een wijsneus!
enne… aan een tak hangen?
in de vorm van een aapje?
of het is zo’n reflexoefening; het schijnt dat babies nog zo’n oude apenreflex hebben van het vasthouden aan de vacht van de moeder. Peter wilde dit ook steeds uitproberen en een baby aan de deurpost hangen en zien of het werkt :naughty: :roll: :mrgreen:
mama ik wil zout op mijn hand
waarvoor?
voor de draak!
:lol: Je blijft lachen met kinderen :lol:
Zaterdag zat Amélie in haar bed te spelen met 2 poppen. Ze ging aan het voeteneind zitten en zette de poppen naast zich neer en zegt: zo, gezellig he? :mrgreen:
De laatste tijd zijn er in onze omgeving veel mensen jarig, dus ze zingt ook bijna iedere dag: in de goria, in de goria! Ook al was de laatste vorige week jarig.
Aniek, als je thuis komt ga je meteen naar bed (21.00 uur kwamen we terug) “Maar mamaaaa, ik ben nog helemaal niet moe!”
Dat maakt niet uit liefie, het is al heel laat en morgen ben je zo weer wakker. Over een half uur gaat papa ook al weer douchen en naar bed…
“Ja, maar papa gaat werken, ik ben gewoon maar grote zus, dus ik hoef nog niet te slapen” :mrgreen:
Peter gooit er tussendoor: En ik ben mama’s stoere ventje en ben ook niet moe hoor mama, maar hondje wel (zijn knuf) dus die breng ik wel even naar bed dan!
2 tellen later vallen ze beide in slaap, 300 meter voor ons huis :lol:
:mrgreen: herkenbaar!
Leuk leuk leuk allemaal!
Ik heb toch zo’n complimenteuse zoon :think: :mrgreen: :
Gisteravond aan tafel vond manlief dat hij een dikke buik kreeg, en hij pakte z’n stuk huid op z’n buik tussen z’n handen zeg maar. Dus ik zeg: nou, ik ben bang dat ik het toch van je ga winnen.
Waarop manlief zegt: dat denk ik niet.
Mischa: echt wel hoor! (echt uit z’n tenen…en bedankt :lol: )
Whaha leuk allemaal…
die baby aan de tak hangen vind ik wel zielig.
hihihi… ik ook hoor… weet ook niet wat ze er mee bedoelde :shifty:
Maar ze is ook wel weer erg lief, gisteren waren we naar de verloskundige op het avondspreekuur en ik loop nu echt te waggelen, van links naar rechts :shifty: Zegt ze… geef mij maar een handje mama, anders val je om :mrgreen: :inlove:
Hihiihi, dat vond ik dan wel weer grappig EN lief
Op de wc:
Mama: “Ben je klaar?”
Uk: “Nee, komt nog een grote poep aan.”
Mama: “Oh. OK.”
Uk: “Die zit nu nog in mijn knieën.”
<Denkgezichtje. “En keel.”
Smakelijk :lol:
hahahahaha!!!
Whahaha prachtig deze verhalen!! :lol: :lol: :inlove:
Als Kaylee wil dat Jayden meespeelt, zeggen wij wel eens “Als Jayden groter is, dan kan Jayden dat, maar nu nog niet schat”.
Sinds kort heeft Kaylee staartjes in haar haar, en toen zei ze “papa staartjes maken!”
Papa zegt “dat kan papa nog niet Kaylee, vraag maar aan mama”
Zegt Kaylee “Als papa groter is, kan papa staartjes maken!”
Een favoriet onderwerp hier in huis tegenwoordig: piemels!!!
Bij t verschonen van Jayden:
Kaylee: Is Jaydens navel!
Mama: Nee Kaylee, dat is Jaydens piemeltje. Jongetjes hebben een piemel, meisjes hebben een plassertje.
Ok, dat snapte ze…
Gisteren weer…
Kaylee:Dat is Jaydens piemie!
Mama:Ja, dat is Jaydens piemel.
Kaylee: Mama heeft geen piemel. Kaylee ook niet.
Mama: Nee he, want mama en Kaylee zijn??
Kaylee: Meisjes! Maar baby Wesley heeft wel een piemel. En Jayden ook. En papa heeft twee piemels (we weten nog steeds niet hoe ze daarbij komt).
Vanochtend toen ze wakker werd stond haar papa onder de douche.
Papa doucht! En papa’s piemel ook!!!
whahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik lig hier weer in een deuk hoor…
Tyg die gaat alleen naar de wc tegenwoordig, we mogen niet meer helpen.
Hij klimt er al puffend en steunend op, doet zijn behoefte en trekt dan door. Dan klimt ie er weer puffend en steunend af en gooit dan de klep keihard dicht… :shock:
“Tyg, dat is niet de bedoeling he, de klep moet open blijven”
“ja maar papa, dat komt door de wind!”
:mrgreen:
Whahaha, die Kaylee met haar piemels!! :lol: :lol: :lol: (Als jullie er nog eens achter komen waarom ze vindt dat haar pappa er 2 heeft…laat je het weten??)
Als Bo een bepaalde vorm in haar fruit ziet, dan wordt dat altijd uitgebreid medegedeeld. Vanochtend:
Bo: “Tok, tok, tok’’ en ze laat haar stukje appel over de tafel lopen.
Ik: “Is je appel een kip?”
Bo: “Neehee, een eitje!”
'k Moet toch eens beter luisteren naar eieren…misschien hoor ik ook nog eens wat!
Gisteren zaten we samen het liedje van Sesamstraat te zingen.
Ik: ''Laat je…”
Bo: ‘‘speelgoed saan’’
Ik "Schuif gezellig…
Bo: “Stoel!”
(Ik moet per maaltijd ongeveer 20x d’r stoel aanschuiven, omdat zij um elke keer weer naar achteren schuift :roll: )
Zie nu net eigenlijk pas dat dit topic er is :shifty: :wall: Heerlijke verhalen zitten er tussen :lol:
Vikcy, Valentijn is ook helemaal into de piemels en het jongetje/meisje gebeuren :lol:
Vorige week nog:
Valentijn: Mama,Valentijn piemel, Jonathan piemel, papa piemel, Djusten en Quinten piemel (zijn 2 beste tweelingvriendjes) en mama ook… (mama zit op de wc dan) uuhhh hé! Mama piemel stuk!!! :shock:
Of een week of 2 geleden op zondagochtend aan de ontbijttafel…
Jonathan ligt nog op bed en de babyfoon staat boven bij het open raam en bij ons de ontvanger op de eettafel. Buiten vliegen meeuwen over het water en die hoor je dan over de babyfoon ook heel duidelijk.
Valentijn: He mama, broertje!
Mama: nee liefie, dat zijn de vogels buiten
Valentijn: oh :eh: zijn de vogels, en haalt zijn schouders op :lol:
Na het ontbijt komt Valentijn bij mij op schoot zitten en gaat het laatste kapje in stukjes zitten scheuren :think: Vervolgens legt hij dit voor de babyfoon…
Mama: wat doe je nou lieverd?
Valentijn heel overduidelijk wijs: voor de vogels!!!
Lekkere wijsneus :inlove: :inlove:
Ga dit topic goed in de gaten houden, want ben groot fan van peuterprietpraat :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
wat schattig!!! :inlove: