prietpraat

;D

dat herken ik wel ja, hahahaha

WHAHAHAHAHA ;D ;D

Ruben en ik staan op het punt om naar de winkel te gaan moet ik naar de wc dus ik zeg tegen Ruben;“mama gaat nog even naar de wc, even poepie doen”. (verder niet bij nagedacht)

Loop ik daar in de winkel, Ruben in de kar zegt ie tegen een man die ook op boodschap is ;“mama poepie daan”!

Sta je dan…

hoezo rood hoofd…

;D

hahahaha (lachbui)

Ik heb er ook nog een paar…

Onze dochter Dyonne was net geboren en vrienden met hun kids kwamen op kraamvisite.
In de auto werd hen verteld dat ze naar Dyonne gingen kijken, maar mam, het is toch een meisje?? Het kind verstond die jongen i.p.v. Dyonne…

Dyonne is nu 5 maar uit de afgelopen jaren:
masketti = spagetti
ert & bernie = bert & ernie

Paar weken terug mocht ze mee naar een feestje maar na 2 uurtjes had ze het wel gezien en kwam er hard door de kamer…"Mam, gaan we weg of gaan we weg?"

Er kwam een vriendinnetje uit school spelen, Dyonne verteld over Ab (haar stiefpapa). “Ab is mijn nepvader maar als mama straks de baby krijgt wordt het mijn echte vader”.
“Ab is een grapjesmaker en een schetenlater” GEWELDIG TOCH???
;D ;D ;D ;D

Groetjes,
Sacha

haha! heerlijk hè die uitspraken?

Mijn zoon zet mij altijd voor schut!
Hij let nu bijv. heel erg op hoe oud mensen zijn kwa uiterlijk…
Als je de pech hebt dat je er te oud uitziet wordt je prompt gebombardeerd tot opa of oma…

Zo was er laatst een kennis op visite van 46, ze heeft al wat rimpeltjes. Waar zij zelf absoluut niet blij mee is…
Zit ze ook nog bij mij op visite…Ruben de hele tijd oma!
oma! oma! naar haar roepen ::slight_smile:

Voor hem was zij echt een oma…tja…Ik heb mar gezegt dat ze op mijn moeder leek…wat moet je anders?

achteraf wel erg gelachen met Johan!

hallo
bij ons op het kdv kwam er een jongen binnen met een boek over het lichaam en begon het te laten zien en uit te leggen

kijk hier in ziteen allemaal botjes dat heet een lichaam ,heb jijdat ook ?

als ik ga eten dan vallen allle boterhammen naar beneden in mijn maag en daar daan ze zwemmen

we waren aan het eten en ik ook :he zwemt jouw baby nu ook tussen al die broodjes ?
past dat wel?

hij stoot zijn hoofd verder op de dag en zegt :au mijn botje !!!

groetjes ferdi

haha! Heerlijk die kinderlogica!

Ruben heeft een houten zandbak met een klep eraan vast voor het afdekken. De klep staat altijd omhoog tegen de schutting tijdens het spelen.

Zit Ruben laatst in de zandbak steeds met zand te gooien. Steeds waarschuwen dat hij dat niet mag doen…
De derde x zeg ik tegen hem; als je nu niet ophoud doe ik de zandbak dicht!.
Zegt Ruben;"kan niet, mama, Uben tussen! ::slight_smile:

Ik was direct uit mijn rol, moest alleen maar lachen.

Gistermiddag ging ik Daphne in bed stoppen, voor haar middagslaapje, zegt ze tegen mij: ik kan nog niet naar bed hoor, het is nog lang niet donker buiten 8)

Tja dat zegt wendy ook tegenwoordig : “Is nog licht buiten”.

Als we trouwens tegen haar zeggen je mag niet liegen he? zegt ze " nee mij gaat niet liggen niet slapen nog?"

en alsik zeg je moet tante bianca zeggen, zegt ze " nee tanden in de mond " het lijkt wat op elkaar he?

hahah, peuterpraat is wel leuk he?

haha ja Bianca ze hebben een wat andere logica dan wij :wink:

Heleen, tja wat zeg je dan hè?

Als Ruben ziet dat het donker is buiten zegt ie standaard;
mooi weer. Ben er nog niet helemaal uit waarom hij dat dan zegt…
Hij is wel wat agstig in het donker als hij op bed ligt, slaapt ook altijd met een lampje aan…Dus dat mooie weer kan ik niet rijmen…

wendy zopas…

ik had appel geschild en gedeelt.

komt ze naar me toe in de keuken,

bianca mijn appel heeft beentjes zie maar staat!
En ja hoor een hapje er uit en erbleven beentjes over.

Even later… dat stukje ‘stond’ nog steeds (ik was de post halen) totale paniek in de kamer te horen help bianca, mij komt er aan bij jou!

Ik dacht was dat nu…

mijn appel pakt mij help gaat mij opeten…

(hij was omgevallen… ;D)

:smiley:

haha ;D en veel fantasie hebben ze ook ;D

geweldig zeg hahah


soms weten kids meer dan je denkt.

jan en zn vader hadden een heel gesprek.
jan vroeg hoe je nu uit vliegtuig moest komen als die stuk ging tijdens het vliegen.
gaat zn vader uit leggen; springen ze uit het vliegtuig met een grote tas op d erug, aan het touw trekken en dan komt er een een soort ballon uit.
ne ehoor zegt jan, dat doen ze met een parachuut ;D

;D

lekker bijdehand ;D

hoezo wijs? :wink: