prietpraat

haha hoezo ongeduldig???

ik zal eens een aparte topic ervoor aanmaken, favoriete receptjes bijvoorbeeld

even weer on-topic :smiley:

Daphne zag haar papa plassen, ze bekijkt zich dit zo even, zegt ze: dat is lekker makkelijk ::slight_smile: ;D

hahah ze heeft nog gelijk ook 8)

;D Maro staat hier naast me, en kijkt uit het raam.
Ziet daar een kever cabrio staan, En zegt “kijk mama, auto’s pot, hij heef nie dak!”

Loopt er daarna een oude man langs roept hij "Buurman! Buurman! Alles goed?"en steekt zijn duim omhoog. ;D ;D

Af en toe hé! :wink:

Jelle had zich van de week vergist en riep:
" O mama, ik vergas me!"

Jelle eet graag curry en als we hem niet eenbeetje tegenhouden doet hij altijd erg veel op zijn bord. Tegenwoordig roept hij dus, terwijl hij curry op zijn bord doet:
"Als jij HO! roept dan ho ik mama!"

Leuk zo’n nieuw werkwoord:
Ik ho, Jij hoot we hebben gehood!

;D

Zo heb ik nog een heel leuk verhaal over Danny (eens een keer niet over Niels dus) .
We gingen op vakantie met de auto naar Zuid-Frankrijk en we hadden hem verteld dat je in Frankrijk alles door 3 moet delen (de euro was er nog niet)

We rijden dus op de snelweg en zien het bordje Lyon 650km.
vraagt ie: mam, moet ik dit ook door 3 delen? We hebben helemaal blauw gelegen van het lachen. wel slim natuurlijk :wink:

en nog 2 dingen die Koen vroeger zei die ik heel grappig vind

sperzieboontjes = boompjes-kers
een tunnel = binnen-buiten

ben benieuwd wat Niels straks voor leuks gaat zeggen

leuk zeg hihi

jan heeft een geboortebeer en vertelde aan zijn beppe hoe deze heet;

hans van voren (wijst zijn gezicht aan) en plok van achteren (wijst zijn rug aan)

Dat verhaal van het aantal kilometers ook door drie delen is heel herkenbaar… Ik schaam me alleen om te moeten vertellen dat het mezelf dus betreft…

Sinds de invoering van de euro deel ik elk getal dat ik tegen kom door 2,20… Heel ziekelijk… En onhandig, want dan rij je ook al snel te hard op de snelweg… 120 km/uur op mijn teller is dan dus 54 km/uur, dus dan mag ik best een beetje gas extra geven… Ben benieuwd hoe meneer agent dat zou vinden als ik 'm dat zou vertellen… ;D

Milou vergist zich niet zo in de woorden, want ze wil altijd precies van mij weten hoe je iets uitspreekt, anders zegt ze het niet na.
Wat ze dus nu wel heeft: ze roept continu dat Yannick honger heeft en dat hij aan de borst moet.
Papa zegt dus dan altijd “Yannick moet aan de tiet”
Nu huilde onze knul vorige week een beetje in zijn wagen toen ik met hem en Milou op het winkelcentrumplein.
Wat zegt onze madam: “o o, hij heeft honger, hij moet aan de tiet”, om vervolgens er een heel liedje voor te verzinnen wat ze de hele weg naar huis heeft lopen zingen.
Yannick aan de tiet, Yannick aan de tiet, yannick, yannick, yannick aan de tiet. ;D

Mama met een rode biet ernaast ;D

Zoals ik al zei eerder, ik zou niet weten van wie ze dat bijdehante nou zou hebben ;D

het is wel een vrolijk liedje :smiley:

Volgens mij op de melodie van: alles ist vorbei, alles ist vorbei, deutschland, deutschland, alles ist vorbei… Klopt dat…??

Ik wil Milou d’r hoofd wel eens zien als ze dat loopt te zingen… Is ze zich er dan enigzins van bewust dat het ietwat ongepast is…?? Maar wel erg komisch…!

Ik moest vroeger ook altijd zo lachen om mijn oppaskindertjes… Die stonden overal te pas en te onpas te verkondigen: “mijn papa heeft een piemel”… 8)

Ben benieuwd hoe ik zelf straks ga reageren als Chris dit soort wijsheden over het wel en wee van zijn vader gaat verkondigen… ;D

Die melodie klopt helemaal!
En wat denk je dan, die meid heeft dus echt wel door wat ze doet hoor! Ze heeft dan een grijns van oor tot oor ;D de overtreffende trap van deze smiley dus!
Ik vind haar dus echt om op te vreten als ze zo is, maar ja das niet echt opvoedkundig verantwoord, ik moet haar soms wel corrigeren. Is erg moeilijk als je als moeder bijna in je broek doet van het lachen.

Ik denk dat ik tegen die tijd ook wel de ene pedagogische blunder na de andere zal maken… Ik vind het alleen maar dolkomisch als ze zo doen… Dan pies ik dus ook in m’n broek…

hallo
ik ben zelf (nog )geen moeder maar wel groepsleidster op een kinderdag verblijf
dus altijd veel prietpraat!!!
en dat vind ik altijd erg leuk en schrijf ze altijd op ,ten zei ze echt niet door de boch kunnen en dan lach ik er alleen om van de wek was er weer zo’n leuke er izt een jongen in de tuin en die kijkt naar zijn blote buik en navel waar een kurig balletje in zit hij golft zijn buik en zegt trots tegen mij :"kijk ferdi ik heb een spierbal in mijn navel zitten "

groetjes ferdi

nog een leuke
er is een jongetje die het erg leuk vind dat ik zwanger ben en heeft het er veel over ,die dag sta ik met inval en ik hoor hem zeggen tegen haar :ferdi heeeft een baby in haar buik
,jij hebt ook een dikke buik zit er een baby in?
waarop een ander kind zegt ,nee joh ze is gewoon dik ,veelste veel gegeten !
tja daar sta je dan beoordeeld voor een 3 -jarige

groetjes ferdi

heerlijke verhalen ;D ;D

nog even en dan vertel jij ook dit soort dingen :smiley:

kan niet wachten :wink:

jan is wat aan het zoeken;
ik ben je kwijt, nu kan ik je nooit meer vinde mij kleine suiker muis…