Prenatal reclame

@ruud wrote:

Op 1024 hoef je niet te scrollen. En als je dus in de breedte moet scrollen wordt het tijd voor een nieuwe pc want 800x600 is niet van deze tijd meer. :mrgreen:




:mrgreen:

@ruud wrote:

Op 1024 hoef je niet te scrollen. En als je dus in de breedte moet scrollen wordt het tijd voor een nieuwe pc want 800x600 is niet van deze tijd meer. :mrgreen:


Aha vandaar :mrgreen:

Ik moet in de breedte scrollen, instellingen staan wel op 1024 bij nog wat :think: .

@joseetje wrote:

Ik vind dat poppenwagentje trouwens wel erg leuk :angel:




ja dat poppenwagentje is erg leuk :mrgreen:

Of jullie halen het weg en dan hoef ik niet helemaal mijn computerinstellingen te veranderen.



Dat het bij de index staat begrijp ik nog wel trouwens, maar bij elk subforum?

:oops: hoe stel je dat in dan?

die poppenwagen is inderdaad wel superschetig



verder is het irritant, hopelijk krijgt KoK er wel wat centjes voor!

Staat de reclame ook op elk subforum ? Dat heb ik nog niet gezien, dat is inderdaad wel een beetje over the top :?

De banner staat in de template is is dus idd op elke pagina zichtbaar. Zoals ik al zei we mogen de maten niet aanpassen dus zullen we het er even 5 daagjes mee moeten doen. :wink:



Als je op 1024 moet scrollen heb je ws je favorieten openstaan naast de pagina?

Die van mij staat op 1024x… maar moet toch echt scrollen…



Kan het iets te maken hebben met de grote van het scherm?? Of is dit een domme redenatie?

Nope kan niet 1024 is 1024 :wink:



Ik pas de boel nog wel een pietsie aan hopelijk hoeven jullie dan niet in de breedte meer te scrollen. Want da’s pas echt irritant.



Edit: op onze 1024 schermen gaat het prima nu.

Dit heb ik staan…

Dan moet ie nu goed gaan mits je geen favorieten oid aan hebt staan. :thumbup:

Jaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance: !



Thanks Ruud!

Dit is erg irritant :twisted:

hmmm nu hoef ik niet meer te scrollen :think:

Ik vind dat draakje wel heel erg leuk die ik steeds voorbij zie komen.

Pffft wel erg aanwezig hoor. :thumbdown:

Ik hoef nu niet meer te scrollen!! dank je wel, Ruud!

irritant genoeg om direct te denken… tot over 5 dagen dan maar weer :silenced:



Zit altijd te Kokken op een relatief oud laptopje, zit een prima processor in en een goede browser, maar nu doet hij er per pagina achterlijk lang over om te laden… Dat is nu met mp sinds ze daar iets veranderd hebben aan de layout ook het geval.



Vind het dus dikke prut, sorry.

Om maar te zwijgen van het feit dat het zo ontzettend overdreven aanwezig is dat je het nog kunt lezen als je onderaan de pagina kijkt en ik zit niet te wachten om de woorden 20% korting en klik hier niet meer uit mijn kop te kunnen krijgen.



baal er echt van… erg irri.