ik moet morgen werken
ik ook nu ja eerst even oppassen , t kan ook zo zijn dat ik er om half 7 uitgtrommeld word en de kids moet doen maar ja
ik hoef pas om haf 2 te beginnen dus dat scheelt
ow kun je rustig opstarten , wel de kids doen denk ik , ze hebben dnderdag lekker vrij af , gaan jullie ies leuks doen samen ?
in de tuin aan de gang :thumbup:
succes daar meen morgen fijne dag vast gewenst tot dan :-*
laterz
doooooooooooooooog
Tuurlijk gaat jou dat lukken :mrgreen:
@bianca81 wrote:
haha klopt
romat a je kunt het zien bij gebruikerslijst ,kun je zelf iok zien waar je staat
Ooooh ik sta op nr 31, best stoer, hahaha, maar jij bent idd de stoerste van ons allemaal!!! 8) :lol: :mrgreen:
Oh ja, ik heb gestemd op ‘ja!’ 8)
haahah dank jullie, ben beniwud of er de hoofdprijs op staat , hahah de wasmachine LOL
ja vast wel bianca :thumbup:
nog 10.050 berichten te gaan en dan ben ik er hahah
we hebben nog ene half jaar te gaan vanaf nu …
hm hoeveel is mijn gemiddelde te moeten plaatsen dan op een dag ?
:think:
blijft leuk
jij hebt gemiddeld 1000 berichtjes
per dag ? denk 100 hoor hahah
jij meer meen ik,
ik ben er nu even weer iets meer dan zit ik idd op 100 per dag, al sik aan oppassen ben zo rond de 50 , en n uga ik zo druk aan de slag met verven , moet ook gebeuren :thumbup: mwa keep the spirit :mrgreen:
ik denk dat je het wel gaat redden…
ik niet :mrgreen: ik sta nu op de 33e plaats… das iets te veel nog om in te halen
ik moet ongeveer alles wat jij getikt hebt nog tikken om de 100.000 te halen hahahaha
:shifty: tjeetje en ik zit al veel te tikken… heoveel tijd besteed jij hier dan??? :shifty: :shock: :o
Bianca woont hier
whoehahah dat valt nu wel mee hoor in de tijd dat ik bezig was om een kindje te willen ontvangen , toen ik zwanger was tijdens en na de miskraam en missed abortion ben ik veel actoef gewweest en toen was er nog geen speelhoekje en geen sofa ,
heb veel mensen geschreven, veel zelf geholpen waar kon,
nu is het grotendeels spelletjes maar wonen ? nee niet meer , kom nu zo nu en dan langs :mrgreen:
:-*