Ivan krijgt nu het meeste bv op verzoek maar ook sinds een week groentehap (fruithap sinds vandaag maar dat ging niet van harte) maar hij heeft al 3 dagen niet gepoept. Is dit normaal , moeten zijn darmpjes wennen aan ander voedsel?
Bij mijn zoontje had ik in het begin ook wat harde ontlasting, met wat gehuil. Heb wat potjes met pruimen erin gegeven. Een paar slokjes roosvicee laxo, en door zijn groente hap een klein scheutje olijfolie. Toen liep het weer door.
hij lijkt geen last van te hebben :think:
werkt diksap appel laxerend? want dat vind hij wel lekker maar durf nog niet veel te geven
Ik denk dat de darmpjes aan het vaste voedsel even moeten wennen.
Als hij er geen last van heeft dan is het goed hoor.
Maar als hij er erge last van gaat krijgen dan kan je iets minderen met de vaste voedsel en natuurlijk de diksap laxo proberen. Natuurlijk niet veel ervan.
jaaaaaaaaaaa hij heeft gepoept :dance: :dance:
gelukkig!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
dat je daar zo blij van kan worden he :mrgreen: :mrgreen:
Ja dat had ik eerst ook toen Jasly heel klein was toen had ze 10 dagen niet gepoept en ik was zo erg ongerust terwijl ze zo veel dronk en uiteindelijk had ze gepoept en toen was ik echt blij!!! Gek he!!!
appel dixap is zeeeeer laxerend :mrgreen:
Als Fiep weer eens krampt omdat ze een paar dagen niet gepoept heeft, dan geven we hele dikke sap :oops:
Binnen een uur is het klusje dan geklaard 8)
Ivan zijn darmpjes moeten nog even wennen.
Suus poepte ook meteen drollies sinds ze vast voedsel kreeg.
Het duurde een aantal dagen voor er wat kwam, deed haar ook flink zeer
Maar daarna is het goed gekomen en poept ze dagelijks