Plop poiiingg

HUH? :think: ik hoor niks… :shifty:

ik hoor ook niks :think: …

word nu wel nieuwsgierig naar plop poingggg 8)

@mayo28 wrote:

ik hoor ook niks :think: …

word nu wel nieuwsgierig naar plop poingggg 8)




Ja, pcies! :wink:

Ik zat ook al de hele dag te denken of het aan me boxen lag… ofzo…

Ik hoor ook niks… Ben ook wel erg benieuwd eigenlijk…

ik hoor ook niks, denk dat ruud hem weer uit heeft gezet?

Jullie lezen niet dames. :naughty:



@ruud wrote:

Er zit verschil tussen de website en het forum. :wink:

ik ben juist wel blij dat het geluidje niet op het forum zit… main page open ik eigenlijk nooit… jemig… zou gek worden als hier de hele dag zo’n poinggg geluidje klonk :silenced: (of heb ik nu verraden dat kok hier de hele dag open staat ?)

@ruud wrote:

Er zit verschil tussen de website en het forum. :wink:




Wat bedoel je daarmee, wat voor verschil ? Sorry snap het niet :oops:



Maar het blijft erg irritant, kan er niks aan gedaan worden ? Of moeten we tot na sinterklaas dat geluid horen als we op KOK zitten ?

Ik snap het ook niet helemaal die opmerking :wink:


Er zit verschil tussen de website en het forum. Knipoog


Aangezien ik het op het forum hoorde, kom bijna nooit op de normale website?

Als je de website opent dat zie je daar zwarte peit lopen en uit zijn zak vallen er kadootjes. Die kadootjes die zeggen plop poing. :mrgreen:



Maar als je gewoon het forum opent, dan hoor je die plop en die poing niet, want die zwarte piet laat gen kadootjes vallen. :mrgreen: Dus moet ie ook niet ploppen en poingen. :wink:

@Ilse81 wrote:

Als je de website opent dat zie je daar zwarte peit lopen en uit zijn zak vallen er kadootjes. Die kadootjes die zeggen plop poing. :mrgreen:



Maar als je gewoon het forum opent, dan hoor je die plop en die poing niet, want die zwarte piet laat gen kadootjes vallen. :mrgreen: Dus moet ie ook niet ploppen en poingen. :wink:


Op de website zie ik nergens een zwarte piet lopen? :eh: :wall:

@Sweet-Love wrote:

Ik snap het ook niet helemaal die opmerking :wink:


Er zit verschil tussen de website en het forum. Knipoog


Aangezien ik het op het forum hoorde, kom bijna nooit op de normale website?


De opmerkinglijkt mij vrij duidelijk, ik kan hem niet duidelijker maken ieg. Op het forum is er GEEN geluid gekoppeld aan de banner. Dus als je alleen het forum open hebt staan hoor je niets.

Op de website wel want die animatie is wat uitgebreider. ;)

Ruudje, je hebt hier met vrouwen te maken!!

Nu is de uitleg heel duidelijk, dus duidelijker kon zeker wel :lol: :wink: :-*

Geef dan eens die link MET geluid want ik heb de website open staan en ik hoor nog steeds niets :roll:

@ruud wrote:

Er zit verschil tussen de website en het forum. :wink:




Is hier ook gewoon een website dan :wink:



Wist ik niets van… Ik kom hier ook nog niet zo lang :liar: of dan in ieder geval niet zo vaak :liar: :liar: maar ik ben iig niet verslaafd :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:

Zijn er dan leden die via de website naar het forum gaan?

Als dat zo is en je irriteert je…dan maak je van de startpagina van het forum toch een favoriet?

Ik log nooit via de website in, ik vind het een omslachtige manier van inloggen :shifty:

@Bietje wrote:

Geef dan eens die link MET geluid want ik heb de website open staan en ik hoor nog steeds niets :roll:




Als je daar geen geluid hoort, heb je het wel aanstaan dan? Of misschien niet de juiste flash plugin geïnstalleerd…



Klik op de banner, klik op de banner onder je berichtje…



Tik in http://www.kindjeopkomst.nl en je vindt een krappe 700 pagina’s informatie en op ALLE pagina’s staat de sinterklaas header… :mrgreen:

@Nicje wrote:

Ruudje, je hebt hier met vrouwen te maken!!

Nu is de uitleg heel duidelijk, dus duidelijker kon zeker wel :lol: :wink: :-*




Ik leer het ook nooit hè… :wall: :wall:

@ruud wrote:

Tik in http://www.kindjeopkomst.nl en je vindt een krappe 700 pagina’s informatie en op ALLE pagina’s staat de sinterklaas header… :mrgreen:


Echt niet! :shifty:

Haha, staat ie ook bovenaan dan?

Ik zie op de website nergens pieten lopen!

Allen een baby in een bloemetjesveld met het logo van baby & kids 3e award! :eh: