Pitty!!!

@LK wrote:

JAAAAAAA, Pitty :inlove:

ik heb ze allemaal :mrgreen:

en wat dacht je van :

De dolle tweeling

Billie Bradley

de vijf reeks

zo ontzettend leuk.

Ik heb bijna alles weer compleet en daar word ik heel gelukkig van :mrgreen:

de dolle tweeling is inderdaad van Enid Blyton

De olijke tweeling is volgens mij van een nederlandse schrijfster; Arja Peeters.

Die boeken heb ik inderdaad allemaal gelezen!

Billie Bradley en de dolle tweeling! Geweldige boeken!

Ik krijg echt heimwee :cry:

Ik voel mij nu echt oud hahahaha

Liefs,

Moon

Enid Blyton is van Pitty en de Dolle Tweeling. Van wie de Olijke tweeling is weet ik niet, die heb ik nooit gelezen.

Maar Pitty en de dolle tweeling heb ik wel 100 keer gelezen! De laatste keer is denk ik 2 jaar geleden :oops: :roll:

De boekjes zijn allemaal in mijn bezit, terwijl ze eerst van mijn (10 jaar oudere) zussen waren.

Ik herken alleen de voorkant die lydia plaatst niet :think: Zal een eerdere of latere uitgave zijn?

Ze staan bij mij ergens in een doos op zolder, al een jaar, sinds de verhuizing. Zou mijn dochter het ook nog leuk vinden?

Ik vind ‘het is net als harry potter maar dan zonder toveren’ errug goed gevonden! :lol:

Oh leuk een omnibus! :smiley: Ik heb die boeken ook gelezen, net als de Dolle Tweeling en De Vijf! (allemaal van Enyd Blyton) Heerlijk!

Ja, die 2e is een volwassen versie :wink: in de categorie foute boeken waar Marlous al naar vroeg in een ander topic :angel:

Maar de dames die het niet kennen, van welke uitgave zijn jullie zelf :mrgreen:

Ik van 1975.

ik ben 1979.

Maar nu we het toch over belegen boeken hebben

lezen jullie dan ook van die fijne o zo zoete pockets van Witte Raven?

met titels als :

Titia vindt het geluk

Lente nocturne

vonken van Mac

Toch werd de einder blauw.

van auteurs als Cissy van Marxveldt, Leni Saris, Nel van der Zee.

Lekkere ouderwetse meisjesboeken, daar kan ik erg van genieten :mrgreen:

Jaaaa, Pitty! Ik heb die boekjes echt wel 100x gelezen :mrgreen: ze zitten nog wel in een doos op zolder :wink:

(en wilde ook graag naar kostschool enzo :oops: :lol: )

en verder ook veel Leni Saris enzo.

Ik ben van 1964 (oud belegen dus), ik heb ze bijna allemaal gelezen volgens mij!

Ook van Leni Saris, ik heb die boeken verslonden!

Liefs,

Moon

De olijke tweeling is geschreven door Arja Peters, die staan hier allemaal in de boekenkast :mrgreen: