Gister dacht ik was opgedroogde melk te zien bij mijn linker tepel, ook in mijn bh zat een heel klein Vlekje.
Maar sinds vannacht doet mijn tepel ontzettend pijn. En ook nu zitten er elke keer korstjes aan…lijkt opgedroogde melk…heeft iemand van jullie dit ook gehad? Het is echt heel vervelend…heb er vannacht zelfs slecht van geslapen.
Ik ben nu 17 weken zwanger…
Ik heb echt geen idee, maar anders even de VK of huisarts bellen?
Inmiddels is de pijn over. Ik had 's avonds zo’n ontzettende pijn en echt het idee dat ik mijn borst moest ontlasten. Heb de kolf uit de kast gevist en deze er even op gezet. Echt 5 keer aan de tepel getrokken…het melk druppelde eruit. En daarna nergens meer last van!
De verloskundige vondt het ook een gek verhaal maar vondt mijn oplossing erg slim. En na het kolven had ik dus nergens meer last van.
Mijn borsten blijven overigens wel erg lekken…meer dan normaal! En de verloskundige vondt het ook best wel al vroeg voor in de zwangerschap om al zoveel lekkage te hebben.
Maargoed de pijn is weg…dus ik ben blij
bij mij begon het lekken al toen ik 14 weken zwanger was :?
Hahaha, Marjolein.
Hier ook al werkende melkfabrieken!
Fijn dat je een makkelijke oplossing hebt gevonden! :thumbup:
Gelukkig…ben ik niet meer alleen
Aah, :hug: voelde je je zo alleen?!
ja voelde me heel alleen…maarja ben helemaal niet alleen…heb nog iemand in mijn buik
Inderdaad zeg, wat moet dat frummeltje wel niet denken?
Voortaan even wat meer rekening houden met dat ienieminietje in je buik hoor! :evil: