pijnlijke borsten als je over bv praat

kan dat?

of zit dat tussen de oren

ik merk namelijk de laatste tijd als ik het over bv heb

dat mijn borsten zeer pijnlijk gaan aanvoelen

kan dat :think:

Ik vind het op zijn minst apart. Heb er nog nooit van gehoord, maar dat wil niet zeggen dat het niet kan. :wink:

Aan dit antwoord heb je natuurlijk ook niks…

Dat is je toeschiet reflex. Ik heb dat ook weleens. Heel apart ja!

vind ik niet raar hoor, bij mij was het van de week nog raarder :oops: ik zat met mijn man te kletsen en toen fietste de buurman van verderop langs en dat is me toch een lelijke man maar ik kreeg acuut een tsr. mijn man lag ik een deuk, moet dus niet gekker worden bij mij af en toe. :wink:

ja maar ik heb bij liam geen bv kunnen geven

ik heb van 7 jaar terug een borstverkleining gehad

en in kombinatie met dat liam heel onrustig was ik ingetrokken tepels had

en niet de juiste begelijding is het allemaal mislukt (ik had wel wat melk in 5 dagen heb ik iets van 20 ml gekolft)

maar verder niks gelukt dus

dit maal ben ik weer vanplan om het te gaan proberen

maar ik heb nog een hele tijd te gaan

vandara dat ik het raar vind en wil weten of het dus niet tussen mijn oren zit :oops:

Nou, ik heb het nooit tijdens de zwangerschap gehad, maar nu ik bv geef, heb ik het op de stomste momenten. Ja, en dat is mijn toeschietreflex. Dat is wat gevoelig…

Succes vast voor straks. Ik hoop dat het dit keer wel gaat lukken!

Hoi!

Geloof niet dat de toeschietreflex al kan optreden voor de bevalling (dit is reactie van borstklier op hormoon wat pas tijdens en na de bevalling wordt aangemaakt) maar kan wel zijn dat je je iets herinnerd van die nare ervaring met Liam… Klinkt allemaal erg vervelend… Hopelijk dat je over paar maanden je nare ervaring door een betere kan vervangen 8)

groetjes!