Pijn boven de navel

Hallo,

Ik heb nou al 3 dagen pijn ongeveer 10cm boven mijn navel :think:

Het voelt alsof het een hele grote blauwe plek is als ik erop druk doet het erg zeer.De rest van de dag voel ik de pijn wel en als ik ga slapen is het ook erg onprettig.

Kan dit gewoon komen van de groei? Of is het iets anders.

Esmie

Goh niemand die ff antwoord geeft :think:

Sluit de tpoic dan maar :?

ik durf zo niet te zeggen wat t is…

misschien je baarmoeder die je organen in de prak duwt?

ik heb letterlijk ene blauwe plek links ter hoogte van mn rib , dankzij de lekkere billen van de baby :slight_smile:

dat zou t ook kunnen zijn mss?

groetjes

het kan ook zo zijn dat de baby daar op datzelfde plekje herhaaldelijk heeft getrappeld en dat er dus echt een soort van blauwe plek zit

of groeien van de bm ? of idd het schoppen van de kleine

bij mij zei de verloskundige dat ik haar moest bellen als ik het gevoel kreeg van een pijnlijke band om… ongeveer 10cm boven de navel…

(dit was wel alvast een waarschuwing voor verder in de zwangerschap)

Misschien moet je echt je verloskundige even bellen… ??

zou ik wel doen, bij twijfel…

:-* sterkte

Ik heb namelijk een verleden van te hoge bd :? Hij was tot nu toe altijd goed met medicijnen.

Ik moet zeggen dat ik er vandaag wel iets minder last van heb maar mocht ik er weer last van krijgen dan bel ik wel ff.Helemaal met mijn verleden :?

Maar bedankt voor jullie antwoorden :-*

Breng hem ff weer naar boven.

De laatste x heb ik het aan de gyn gevraagt hij zei komt door de groei een groeispurt.

De kleine was volgens de metingen iets groter dan het gemiddelde maar dat past wel bij iemand met suikerziekte zei hij.

Maar de afgelopen paar dagen heb ik er steeds meer last van :? Vooral als ik bezig ben geweest.

Hebben meer zwangeren hier last van?

Het belemmert me zo ik heb nog zoveel dingen te doen :?