Ik heb nu al een paar uur pijn bij het litteken van de vorige ks, is dat normaal?
het trekt behoorlijk
ik zou voor de zekerheid je gyn bellen hoor.
Straks scheurt je liteken :S
Volgens mij moet dat ook als je daar last van krijgt. maar misschien weten andere moeders dat beter. ik heb nl geen ks gehad.
Sterkte :hug:
Gyn had al gezegd (voordat ik zwanger was en nog last had van litteken ) dat het bij zw schap ook gaat irriteren, maar hoe erg is erg.
Mijn eerste bevalling is geeindigd in een keizersnede en mijn volgende zwangerschap volgde vlot daarna en Bij mij was het op het eind van de zwangerschap van Pepijn ook pijnlijk. Vooral omdat ik helemaal naar voren droeg hing er behoorlijk wat gewicht aan Maar dit is normaal hoor, zolang het niet echt heel pijnlijk is zou ik me niet al te veel zorgen maken.
Je litteken scheurt niet zomaar! Dat kan bij weeen gebeuren als er ontzettend veel kracht op staat maar echt niet zomaar
Zelf had ik tijdens de weeen ook behoorlijke druk bij het litteken maar dat kon volgens de gyn geen kwaad. In de zwangerschap van Merlijn heb ik helemaal geen last gehad van litteken.
mijn litteken trekt ook enorm aan 1 kant ( rechts)
altyd eigenlijk al , maar nu ik zwanger ben meer…