pictionary vraag

We hebben gister met een stel pictionary gespeeld mannen/ jongens tegen de vrouwen/ meisjes.

de kinderen tekenden om de beurt en de mannen en vrouwen tegelijkertijd en dan allebei een andere tekening. Welk team als eerste het woord had geraden, kreeg punten,

Mijn vriendin moest eindpunt tekenen, maar ze had geen idee hoe. We hebben het ook niet kunnen raden. Uiteindelijk wel gewonnen hoor, maar de vraag blijft; hoe teken je eindpunt?



Hoe zouden jullie eindpunt tekenen?

We mochten geen letters cijfers of pijlen gebruiken.

iets icm met zo’n zwart/wit geblokte vlag? Die ze bij de finish van races gebruiken?

Gewoon een lijn van links, naar rechts plus een punt. En dan een klein streepje van boven naar onder die aangeeft dat het einde van de streep belangrijk is. Zoiets dus:


.
en dan:
I .
:think:

Ja ik had denk ik ook zoiets gedaan.



(/O)


O/

(Handjes naar beneden geeft het begin aan) en de handjes naast het hoofd omhoog is het eindpunt :mrgreen:

Ik zou twee lijnen maken, aan het begin ver uitelkaar en dan bovenaan dicht bij elkaar met een punt in het midden met een pijl erboven om de punt te benadrukken :think: .





zoiets, zoals die weg 8)

Ik had waarschijnlijk een stopbord getekend.

zoiets



huisje, weg, met auto

en einde vd weg

@Sennapen wrote:

Ja ik had denk ik ook zoiets gedaan.



(/O)
O/

(Handjes naar beneden geeft het begin aan) en de handjes naast het hoofd omhoog is het eindpunt :mrgreen:


Dat zou ik echt noooooooit geraden hebben, echt niet!

Ow geweldig spel… wij spelen het ook al jaren met andere stellen, altijd de mannen tegen de vrouwen…



Eindpunt zou ik ook echt niet weten… :think: oh ja en tekens zijn dus niet toegestaan… die zag ik hierboven wel een paar. :wink:

Dank jullie wel meiden, hier kunnen we wel wat mee.

We zijn vast aan het voorbereiden :angel: , want volgende week spelen we weer :mrgreen:



Mijn vriendin had een horizontale lijn met een punt erachter getekend,

maar wij kwamen dus niet op het woord eindpunt

maar dat streepje aan het eind van de lijn is wel een goede om te onthouden en dan een dikke vette punt erachter.

Ik zou een spandoek met finish erop tekenen en met daar middenonder een punt.

@D. wrote:

@Sennapen wrote:
Ja ik had denk ik ook zoiets gedaan.



(/O)
O/

(Handjes naar beneden geeft het begin aan) en de handjes naast het hoofd omhoog is het eindpunt :mrgreen:


Dat zou ik echt noooooooit geraden hebben, echt niet!


Whaha nee, jullie niet, maar als ik het spel met mijn vriend haf gespeeld die wel :lol: :lol: