Pas geboren baby, borstvoeding en schoolgaande kinderen.

@Miekje wrote:

Jee Marda, ik heb daar nog niet eens bij stil gestaan…

Ik denk dat het allemaal vanzelf gaat. Een ritme is altijd even zoeken, maar dat ga je vanzelf vinden…

Ik ga iig wel een lactatiekundige inschakelen, omdat ik nogal onzeker ben over de bv (vanwege de keren bij mijn zoon en dochter)



–> heeft iemand een idee wanneer het het beste is om een eerste gesprek met een lactatiekundige aan te vragen, ik zou graag voor de bevalling al een gesprek willen hebben <—



Ik denk dat je het gewoon moet laten gebeuren, het komt vast goed, je bent je heel goed aan het voorbereiden wat betreft de bv en meer kun je eigenlijk niet doen. :thumbup:



Heb je het hier eigenlijk over gehad met jullie Doula? Wat gaf zij je voor tips? “Het” bv boek heb je he? En als de kraamzorg belt voor een intake, ook even aangeven dat je nu heel graag bv wilt geven, maar het wel heel spannend vindt. Ze hebben vast mensen in dienst die er veel verstand van hebben en dan kunnen ze hier extra rekening mee houden. Je gaat het vast geweldig vinden, je kindje voeden!



:-*




Hee joh, zit jij hier een beetje onherkenbaar te posten :o

Tut, heb het nu pas door haha!

Hoe is het???

:mrgreen:

Heej lieve Mel.

Het gaat goed hoor. Zwangerschap loopt niet helemaal over rolletjes, maar ik mag niet verder niet klagen, want zoals het er nu uitziet is ze wel gezond en daar gaat het om. Hoe is het met jullie? En wat heb je een beeldschone dochter zeg :inlove:

Idd los laten meis…

das echt de beste tip !!



Ik heb een dochter van 6 (mei 2003) en die dus op school zit

(fietsafstand van 30 min heen…30 min terug)



een zoon van 2,5 (okt 2006) zit op de speelzaal 3 ochtenden

(loopafstand van 5 min heen en 5 min terug)



een oppaskindje van nu 1 jaar (mei 2008)

die is hier 2-3 dagen per week…vanaf dat de jongste 1 maand was



En dus Anne…mijn jongste…(sep 2009)

die morgen al 9 maanden bv krijgt !!!



T is best pittig…en in t begin denk je hoe krijg ik dit voor elkaar

maar je vindt zo snel een ritme…

Als ik Elise op school moest ophalen…en bang was dat Anne tijdens t fietsen zou komen voor een hapje…gaf ik haar vooraf al even iets bv

de rest kreeg ze dan bij thuiskomst.



Als Anne sliep en ik Sem moest halen van de speelzaal…vertrok ik op t moment dat hij net vrij was…en kon ik mooi binnen rennen,.spullen pakken en na huis…dan was ik zo thuis…

En als ze wakker was…was t Anne in draagdoek…Oppaskindje in buggy

en Sem lopen…



Fiets dito…tis net een karafaan…

Elise achterop…Sem voorop…Anne…en Oppaskindje in de fietskar



Als je bv wilt geven…Ga er dan lekker voor 100% voor !!!

en hoe t exact gaat dat kun je niet plannen…maar geniet van elk moment



Groetjes Hanneke