Parfum

@Muiz wrote:

Ik ben een megafan van Be Delecious van DKNY. Lekker luchtig maar vooral fruitig. .




Sluit ik me helemaal bij aan! Lekker zoetig en fruitig, maar niet te zwaar echt een heerlijke geur.

Leuk om te lezen dat mijn favoriet door meerdere mensen genoemd wordt :smiley:



Waarom mocht je eigenlijk 3 parfums uitkiezen? Ben verder niet nieuwsgierig ofzo

Heleen, je kent mijn lijst maar super dat je parfum gratis mag uitzoeken.



Meiden ik verkoop ook parfum, wie van jullie mag ik eens testers toesturen van jullie favoriet?

@kiki1987 wrote:



lancome touch of pink (deze is fris en zoetig)


Die is van Lacoste en is idd erg lekker

midnight poison van Dior

Ik zou naar de winkel gaan en 2 geurtjes opspuiten… kijken hoe ie uitpakt op jouw huid… geurtjes die bij een ander heerlijk zijn, vallen bij mij soms heel anders uit (zuurgraad huid)… bevallen die geurtjes je niet, dan een andere dag verder zoeken en niet 6 geurtjes tegelijk proberen… :angel: :mrgreen:

Noa-Cacharel

Light Blue - D&G

@Madre wrote:

Mijn all time favorite is She van Armani…





I couldn’t agree more! :wink:

Wow wat veel reactie’s al, thnx :-*



Ik heb er inmiddels 2 uitgekozen die ook op mijn velletje lekker ruiken.



Million van Paco Robana en Angel van Thierry Mugler.



Ik had te weinig tijd om een derde uit te zoeken omdat ik een hoop te regelen heb in en om het huis want morgen gaat zoonlief het ziekenhuis weer in. :cry:



Eentje hou ik nog te goed dus tips zijn nog steeds welkom.

Allure van Chanel

Pure poison van Dior

Ik denk toch dat het best is wat testers te vragen en er iedere dag een op te doen en kijken wat je echt lekker vind, een geur kan ook erg gaan stinken door de zuurtegraagd van je huid .



Angel van Thiery mugler vind ik een vrij zware lucht, ik word er misselijk van :sick:



dus als je zeker wil weten zou ik testers vragen van bepaalde luchtjes … :thumbup:

Femme van Hugo Boss - fris en fruitig



Pleasures van Estee Lauder - fris en zacht bloemig (al jaren mijn nummer 1 parfum)!!



J’adore van Dior - fris en zacht bloemig



Miss Dior Cherie - fruitig en zoet