ow ow ow

Kijk dat is dat wat je fout doet… je moet niet OOK gezonde dingen eten :mrgreen:

Alleen gezonde of alleen foute… niet en/en :mrgreen:

(sorry, grapjuh… vond het er zo leuk staan :-* )

Het is gewoon ook moeilijk, probeer anders overal in huizen flesjes met drinken te hebben staan, zelfgemaakte icetea bijvoorbeeld.

Eerst wat drinken als je trek krijgt, dat scheelt vaak al veel. Je hersenen geven namelijk voor vocht hetzelfde signaal af als voor voedsel. :-*

Cell… zucht… waarom heb jij altijd gelijk?

als ik na de bevalling niet wéér twintig kilo af moet vallen moet ik ook nu echt een halt toezeggen aan mezelf. Nu kan het nog hè…

Zucht… steun… ellende…

@Moosje wrote:

Dan heb heb ik ook enorm veel zelfbeheersing… Ook wij hebben niks te snoepen in huis. Ik maak als ik ergens zin in heb een kop soep klaar of een boterham, appels eet ik ook regelmatig…

Ik ben tot nu toe maar 2 kilo bijgekomen!!

Het probleem is, dat ik dan zo 4 boterhammen met kaas oid weg stouw… En daar word je óók dik van… grr

doe het om en om…

Neem je zelf op dag 1 voor niet te snaaien, eet wel regelmatig, drink elk uur iets, ga zo de signalen van je lijf tegemoet en dan zeg je tegen jezelf… morgen mag ik snaaien en dan zo verder…

Scheelt al weer de helft :thumbup: (tenzij je dan op de 2e dag zoveeeel snaait dat het de dubbele hoeveelheid is van normaal natuurlijk :wink: )

Zo doen lijners het toch ook… door de week mogen ze niks, zaterdag 1 gebakje, lievelingsbroodje of iets, iets om naar uit te kijken… :-*

Je hoeft nog maar 25 weken… kom op :dance:

hahahahaha ik moet zo lachen om de reacties

en ik moet meteen weer aan het zinnetje wat ik in mijn hoofd had

iedere keer als ik iets at dan hoorde ik mijn moeder zeggen … eet niet voor 2 dat is helemaal niet nodig je kindje neemt wel wat van jou

en in ene was bij mij ook een knop om en werd me heel bewust van eten

voldoende vitamines en voldoende beweging en genoeg waterdrinken etc etc. terwijl ik daar anders heel veel moeite mee had

de laatste maand had ik wel in ene een mac tick en zat ik 3x pw bij de mac … en at ik heel veel toetjes en ijs

ben totaal 15 kilo aangekomen en een week naar de bevalling was ik al weer terug op gewicht

ow ik moet natuurlijk wel zeggen oude gewicht voor mijn zwangerschap

want ben nog steeds veel te zwaar

Eigenlijk ben ik best tevreden… Ik heb vanochtend., na lang uitstellen, op de weegschaal gestaan en ben nu 3 kilo bijgekomen. Best netjes vind ik! Bij de dames kwam, ik in de eerste 4 maanden ook onwijs bij. En daarna viel het qua aankomen een beetje stil. Dus als ik vanaf nu gewoon een beetje beter oplet, dan kan ik de schade deze keer hopelijk flink beperken!